Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!!! Er det muligt.....

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej håber du eller i kan hjælpe mig..

jeg har en 130 kvm. lejlighed de 20 kvm vil jeg meget gerne bruge som erhverv, og kunne evt trække noget husleje fra, er det overhovedet muligt at trække noget som helst fra...

I lejekontrakten står der at man kan bruge til begge ting og lejligheden, ikke har nogen bopælspligt, hvis man valgte det som 100% erhverv..

Har talt med forskellige revisorer, de siger alle sammen sjovt nok forskellige ting, ikke underligt man er forvirret...  f.eks. at hvis man har erhverv i sin bolig skal den have sin egen indgang, en anden siger man kan lave en procent løsning 80/20..

Er der nogen herinde der har kendskab til dette...

Hilsner

Nick 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man godt.

Alle udgifter til driften kan trækkes fra.

Dog skal det anvendte areal være særligt indrette, med henblik på erhverv, og det må kun anvendes til det formål. Arbejdsværelset må dermed ikke høre til, boligens almindelige opholdsrum, og dette kriterium fortolkes strengt af skattevæsenet.

I forbindelse med betaling af husleje opgøres det, hvor stor en procentdel af boligen der anvendes rent erhvervsmæssigt.

Hvad angår inventar, edb-udstyr, kontorartikler og andre løse genstande, kan disse fratrækkes fuldt ud, hvis de udelukkende anvendes i virksomheden.

// Emil

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)