Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RSS Læser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har en kæmpelang liste af rss feeds jeg normalt følger med i ... listen ligger på Google men nu er google desvære begyndt at være _røv langsomt_ til at hente dem ... så jeg er på udkig efter et alternativ til iGoogle.

Jeg har behov for en nem og hurtig oversigt, gerne browser basseret men bestemt ikke et krav.

En lækker feature jeg mangler, det kunne være fedt hvis læseren kunne holde styr på hvad jeg havde og hvad jeg ikke havde læst og så evt. fjernede eller greyede de links jeg havde læst. (Og nej ... det gør browseren ikke ... for tit læser jeg fra flere forskellige computere og det kan browseren ikke se)

På forhånd tak :)

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 23:16

iGoogle er fint til et hurtigt overblik, men hvis du har mange feeds, er Google Reader (reader.google.com) da markant bedre. Og den husker, hvilke links du har læst, også selv hvis du bruger flere computere.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:30

Jeg har aldrig selv brugt iGoogle, men jeg må tilslutte mig, at Google Reader er en fornuftig RSS-reader.

Den markerer læste links og det er nemt at inddele feeds i grupper.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)