Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VNC Viewer - Eller hvordan undgåes kalender-kaos??!?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvordan fungerer det lige, hvis man gerne skal have aktiv adgang flere forskellige personers Outlook? Både kalenderdelen og mail.

En bekendt har anbefalet VNC Viewer - men de adgangskoder mv. jeg har fået opgivet, kan jeg tilsyneladende ikke få til at fungere Embarrassed

Er der nogen, der kan hjælpe mig?

På forhånd tak - og de bedste hilsner

Lotte

Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:35

Jeg er for et par dage siden begyndt at bruge Google Kalender - og det fungerer super godt! Så kan jeg tilføje aftaler og noter når jeg sidder på kontoret - og sem dem på min iPhone. Det fungerer ihvertfald godt for mig.
Såvidt jeg ved kan Google Kalender også synkroniseres med andre brugere?

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 10:40

Hej Christoffer og tak for et hurtigt svar.

Problematikken er i højere grad, at jeg gerne skulle kunne spille kalender-bingo med venner og kolleger ved at have indblik i deres outlook.

En af mine veninder har adgang til en andens Outlook via en VCN Viewer - og det er sqi ret smart. Tidligere har jeg haft hostede Exchange løsninger, men nu skal jeg gerne have fat i flere kalendere på flere servere. Derfor virker den anden løsning måske smartere...?

De bedste hilsner

LotteA

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:43

Hej Lotte,

Det kan let sættes op, hvis I benytter Outlook op mod en Exchange E-mail server.

Hvilken E-mail udbyder og -løsning benytter I?

Med E-mail og kalender på en Microsoft Exchange server kan det sættes op i Outlook, så du kan se direkte ned i både kalender og E-mail postkassen samt besvare mails på vegne af andre brugere.
Hvis jeres E-mail løsning kører på en Exchange server, vil I ikke have behov for yderligere programmer. Den løsning kan det hele selv Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:44

Er du sikker på du ikke mener "VNC" Viewer?

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 10:51

Mikkel - du har ret!!! Har lige siddet og googlet lidt på fænomenet Big Smile Overskrift ER rettet. Tak!

Nielco - hyggeligt at hilse på dig til Aminotastic! - Udfordingen ligger i, at jeg skal have adgang til flere personers outlook hos flere forskellige udbydere. Derfor er Outlook Exchange - hvor perfekt, det end fungerer - vist ikke en mulighed?

De bedste hilsner

Lotte A

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:00

Outlook / Microsoft har en funktionalitet i forbindelse med deres Windows Live koncept ... jegk an ikke huske det i detaljer, men det satte ihvertfald os i stand til at dele vores kalendre, selvom vi ikke brugte Exchange da vi i sin til på MC Solutions havde behovet.

Jeg er 99% sikker på at det også vil virke på forskellige udbydere ... det var noget med at du kunne højre klikke og vælge "Del via Web"

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 11:06

Spændende...!?! Hvor har de "almindelige" programmer dog mange funktioner, som jeg (og formentligt mange andre?) slet ikke kender til... Embarrassed

Mikkel, jeg kigger på det i aften. Nu skal jeg lige til stemmeurnerne før jeg tager hjem og holder forsinket fars-dag i Nordjylland Left Hug

Venligst fortsæt med inputs!

De bedste hilsner - og god søndag til alle!

LotteA

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)