Jeg er for et par dage siden begyndt at bruge Google Kalender - og det fungerer super godt! Så kan jeg tilføje aftaler og noter når jeg sidder på kontoret - og sem dem på min iPhone. Det fungerer ihvertfald godt for mig. Såvidt jeg ved kan Google Kalender også synkroniseres med andre brugere?
Problematikken er i højere grad, at jeg gerne skulle kunne spille kalender-bingo med venner og kolleger ved at have indblik i deres outlook.
En af mine veninder har adgang til en andens Outlook via en VCN Viewer - og det er sqi ret smart. Tidligere har jeg haft hostede Exchange løsninger, men nu skal jeg gerne have fat i flere kalendere på flere servere. Derfor virker den anden løsning måske smartere...?
Det kan let sættes op, hvis I benytter Outlook op mod en Exchange E-mail server.
Hvilken E-mail udbyder og -løsning benytter I?
Med E-mail og kalender på en Microsoft Exchange server kan det sættes op i Outlook, så du kan se direkte ned i både kalender og E-mail postkassen samt besvare mails på vegne af andre brugere. Hvis jeres E-mail løsning kører på en Exchange server, vil I ikke have behov for yderligere programmer. Den løsning kan det hele selv
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Mikkel - du har ret!!! Har lige siddet og googlet lidt på fænomenet Overskrift ER rettet. Tak!
Nielco - hyggeligt at hilse på dig til Aminotastic! - Udfordingen ligger i, at jeg skal have adgang til flere personers outlook hos flere forskellige udbydere. Derfor er Outlook Exchange - hvor perfekt, det end fungerer - vist ikke en mulighed?
Outlook / Microsoft har en funktionalitet i forbindelse med deres Windows Live koncept ... jegk an ikke huske det i detaljer, men det satte ihvertfald os i stand til at dele vores kalendre, selvom vi ikke brugte Exchange da vi i sin til på MC Solutions havde behovet.
Jeg er 99% sikker på at det også vil virke på forskellige udbydere ... det var noget med at du kunne højre klikke og vælge "Del via Web"