Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til deling af kontor i Glostrup

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 30m2 kontor på Hånden i Glostrup. Prisen er 4000kr excl. moms. Jeg skal primært bruge stedet til opbevaring, til at have adresse i og så kommer jeg nok og laver papirarbejde en gang om ugen.

Jeg vil mene at det skulle være muligt at klemme tre borde ind, men det bliver nok rarest med to. men det afhænger jo af hvad vi finder ud af. Jeg kan godt skaffe borde.

Der er internet forbindelse med i prisen, der er adgang til et mødelokale og fælles køkken.

Hvis vi finde 3 hvor den ene (mig) ikke er der uden fuldtid, kunne vi få et fungerende fælles-kontor til 1666kr/mdr incl. moms, bliver vi to koster det 2500kr per snude hvilket også er en ekstrem god pris hvis du spørger mig.

Hvis det her interesse så hiv fat i mig på mmc@mc-solutions.dk så tager vi en snak om mulighederne. Hvis det modsatte er tilfældet, at nogen ligger inde med en kontorplads med mulighed for en smule opbevaring omkring ovennævnte prisniveau vil jeg meget gerne høre om det.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:24

Hej Mikkel,

Du skulle sguda tage at hoppe ned i Duckyard.dk - mon ikke vi kan finde en god pris.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Glostrup
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:09

Hej mikkel

Har set dit annonce, godt nok lidt gammel.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis tilbudet er stadig gældende.

Mvh Adam Demir

Taxim@live.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)