Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parkering Aminotastic

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kikkede lige på valby kulturhus' hjemmeside og der står at der er parkeringsmuligheder, er der nogen der har en ide om det er realistisk at kunne parkere lige ved siden af huset? (ellers skal der jo beregnes noget mere transporttid)

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:45

Du kan sikkert parkere i nærheden til en pris af 510 kroner i døgnet, medmindre du holder så meget i vejen at din bil bliver slæbt væk Wink

Jeg satser på at finde en plads i nabolaget når jeg lander i morgen... og for hulen hvor skal jeg tidligt op for at nå derover her fra Århus af Sleep

Der er forøvrigt en plads ledig på turen Århus - Aminotastic i morgen tidlig hvis der er nogen der mangler et lift derover.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:20

Der er en del parkeringspladser på Toftegårds Plads lige foran kulturhuset. Hele pladsen er omdannet til parkeringsplads. Bag kulturhuset på Valgårdsvej er der også lidt plads, og på sidegaderne omkring. Men vi ved jo ikke, hvor mange, der kommer i bil ud af de 200 (!!) vi bliver, så det kan da godt være en god ide at beregne et par minutter ekstra til parkingen. Vi starter præcist!

På glædelig gensyn!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 20:01

Takker, så må jeg hellere beregne lidt tid til parkering....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)