Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmafrokost

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Aminoer,

Jeg har netop åbnet et cateringselskab, som tilbereder lækker mad af nordens friske råvarer, til selskaber, receptioner og firmafrokoster. Jeg er ikke selv kok, men har indgået et 50 / 50 sammarbejde med efter min mening, en af branchens bedste, nemlig Anders Dalsgaard. 

Det går fint for os med at finde selskaber og receptioner, som har brug for god mad til fornuftige penge. 

Vores problem ligger i frokostordningsafdelingen, det lader til at de fleste firmaer er bange for at prøve nyt, og specielt når det er noget de ikke har hørt om før. Kernen af problemet ligger i at vi ikke kan overleve uden disse frokostordninger. 

Er der nogen der har nogen gode idéer? Eller måske ligefrem kender nogen, som står og har brug for et friskt pust i frokostpausen?

Sommerhilsener

Nordiske Sæsoner

http://www.nordiskesaesoner.dk

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 14:25

jeg ved godt der ikke er mange penge i det, men en ting der altid har irriteret mig er at frokostordninger kun er for firmaer med mange ansatte. Jeg har typisk selv været i virksomheder med under 10 ansatte og der må man ty til pizzariet om hjørnet istedet.

Men mht at lokke firmaer til at bruge jeres ordning så ville jeg nok give en gratis prøvefrokost eller en garanti (eller begge dele) sådan at firmaet ved at de ikke står med håret i postkassen hvis i ikke lever op til deres forventninger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 14:27

I kan prøve at give en frokost til virksomheder der har 15+ ansatte, til en pris der modsvarer jeres udgifter, for at vise hvad i kan tilbyde. 

Når virksomheden så får øjnene op for hvad i kan lave, er det noget nemmere at overbevise dem om at i skal leverer deres frokost fremover. 

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30

Hvis jeg skulle have nyt frokost kunder ville jeg tilbyde en given virksomhed muligheden for at prøve det en gang gratis - og derefter skal de tage stilling til om de har lyst til at bruge jer. Så skal i bare sørge for at det er 100 % i orden de i leverer. Da i kun har 1 skud i bøssen til at overbise virksomheder.

Jeg ved godt at det kan virke som en dyr løsning - men vil mene det er den eneste rigtige vej frem. Men hvis man ser på det 1 gratis frokost og i så får en ny fremtidig kunde. Så er pengene givet godt ud.

Et alternativ kunne være at få fat i et telemarketings firma som skal stå for at erhvere kunder til jeres virksomhed. Dem kan i lave en ordning med at de får xx antal kr. pr. virksomhed de skaffer . Og selvfølgelig skal prisen afspejles i hvor mange ansatte virksomheden har - for at gøre det så attraktivt som muligt for telefon sælgerne. Hvis de ikke sælger noget - kommer det ikke til at koste jer en krone. Jeg ved dette emne har været omtalt i en anden tråd her på amino. Søg efter "telemarketing" eller sådan noget - så skal der nok komme noget frem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)