Hej alle Aminoer, Jeg har netop åbnet et cateringselskab, som tilbereder lækker mad af nordens friske råvarer, til selskaber, receptioner og firmafrokoster. Jeg er ikke selv kok, men har indgået et 50 / 50 sammarbejde med efter min mening, en af branchens bedste, nemlig Anders Dalsgaard. Det går fint for os med at finde selskaber og receptioner, som har brug for god mad til fornuftige penge. Vores problem ligger i frokostordningsafdelingen, det lader til at de fleste firmaer er bange for at prøve nyt, og specielt når det er noget de ikke har hørt om før. Kernen af problemet ligger i at vi ikke kan overleve uden disse frokostordninger. Er der nogen der har nogen gode idéer? Eller måske ligefrem kender nogen, som står og har brug for et friskt pust i frokostpausen? Sommerhilsener Nordiske Sæsoner http://www.nordiskesaesoner.dk
|
jeg ved godt der ikke er mange penge i det, men en ting der altid har irriteret mig er at frokostordninger kun er for firmaer med mange ansatte. Jeg har typisk selv været i virksomheder med under 10 ansatte og der må man ty til pizzariet om hjørnet istedet.
Men mht at lokke firmaer til at bruge jeres ordning så ville jeg nok give en gratis prøvefrokost eller en garanti (eller begge dele) sådan at firmaet ved at de ikke står med håret i postkassen hvis i ikke lever op til deres forventninger.