Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bruger Adblock Plus

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Adblock Plus til at mindske ressourceforbruget på min pc, da jeg har oplevet eksempler på dårligt kodede reklamer, som åd en stor del af systemressourcerne (processor og hukommelse).

Disse ressourcer vil jeg hellere benytte på oversættelse af kildekode, test af programmer, have mange vinduer åbne samtidigt, køre simuleringer etc.

Jeg har på intet tidspunkt oplevet, at reklamer ikke er blevet vist på Amino.dk - men blev alligevel blokeret, da anti-blokeringsfilteret blev sat op.

Min holdning til AidOnline er, at det er tyveri, da den erstatter en reklame med en anden.

Deciderede reklameblokkere synes jeg, er i orden, da jeg mener, at mange websteder ikke sætter grænser for, hvor meget annoncørernes reklamer skal belaste de besøgendes systemressourcer.

Desuden er sådanne ressourcekrævende reklamer det rene miljøsvineri.

Yderligere vil jeg opfordre de websteder, som blokere for reklameblokering, at give en god vejledning til, hvordan man kan slå reklameblokering fra på deres websted, så brugeren igen kan bruge siden og få vist reklamerne.

Min umiddelbare reaktion, da jeg blev blokeret og opfordret til at fjerne reklameblokeringsplugin'et, var, at det skal Amino da ikke bestemme - og blev lidt knotten. Jeg kom dog hurtigt i tanke om, at jeg jo bare kunne slå Adblock Plus fra for denne side.

Hvis det var første gang, jeg besøgte Amino, så havde jeg nok blot droppet Amino igen - og vil ikke besvære mig med at gøre det for websteder, jeg har mindre interesse for (og hvor jeg måske senere ville blive en tilbagevendende bruger).

Med hensyn til at erstatte AidOnline's reklamer eller henvise brugere af AidOnline eller reklameblokering til obskønt indhold, så vil udenforstående blot opfatte, at det er webstedet, som de forsøgte at besøge, der er noget galt med - og ikke kæde det sammen med brugen af reklameblokering.

De herligste grundlovsaftenhilsner

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Også var der jo også det der lede rootkit der lagde sig på folks computere via en hijacket banner-reklame på eb.dk. så selvfølgelig vil folk da bruge adblock + til at undgå den slags. (jeg ville ihvertfald)
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)