Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Med hvormeget startet i med?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg vil gerne vide med hvad for et etableringsbudget i startede med. Og vil gerne vide, hvis i kom til at bruge meget mere end forventet i starten.

I må gerne skrive om det er er hjemmeside eller rigtigt butik..

1. Branche:

2. Butik eller internet:

3. Budget i starten cirka:

4 andet:

Mange tak Hakim :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:18

Hakim:

Hej, jeg vil gerne vide med hvad for et etableringsbudget i startede med. Og vil gerne vide, hvis i kom til at bruge meget mere end forventet i starten.

I må gerne skrive om det er er hjemmeside eller rigtigt butik..

Mange tak Hakim :)

Det afhænger jo meget af hvor meget du vil ligge i dit firma. nogen kan nøjes med 20.000 andre skal bruge 200.000..

Fortæl lidt om din virksomheds ide hvad du har i tankerne osv, så tror jeg du kan få et mere relevant svar :)

Tilmeldt 24. Sep 07
Skrevet kl. 15:43

Hey den brance jeg har tænkt at lave en butik i er legetøj.

Butikken skulle gerne ligge et sted, hvor der er trafik af mennesker.

Og skulle gerne have bredt sortiment af varer ;)

Jeg har lavet en etableringsbudget og har talt med leverandører, inventar firmaer osv.

Og min kom på 200000, men har fået at vide herinde fra at man skal minimum op på de 500000 :O

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:47

Jeg er SLET ingen ekspert, men jeg har haft et par projekter nu og de er altid end med ihverfal 50% mere end jeg havde regnet med.

Jeg kunne også godt forstille mig du skal op på 500.000. du skal bruge inventar, varelager, reklame & Skiltning, butikslokale(+depositum), regnskabsprogram, dankort terminal, kasseapperat, ansatte ..... Never ending:p

Men somsagt det er en god idé at gå den igennem med nogen personer, endten venner/familie og se om de har nogen ting der mangler du kan putte på, så ser det også mere gennemført ud jo mere der er på og i detaljer.

Mvh

Per Jespersen

Tilmeldt 24. Sep 07
Skrevet kl. 16:07

Mange tak, mangler stadig nogle få detaljer ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:29

jeg har indtilvidere brugt 300.000 kr har både jubii anoncer  mv.og dummet mig et par gange med webmaster og  har 350 domæner , så det er god ting at vide hvad man begyndere på , viste f.eks. ikke den flash side jeg købte af den tidligere ejer vile forsvinde fra google.dk , så viden er et stort plus før man begyndere på noget som helst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)