Hej, jeg vil gerne vide med hvad for et etableringsbudget i startede med. Og vil gerne vide, hvis i kom til at bruge meget mere end forventet i starten.
I må gerne skrive om det er er hjemmeside eller rigtigt butik..
Hej, jeg vil gerne vide med hvad for et etableringsbudget i startede med. Og vil gerne vide, hvis i kom til at bruge meget mere end forventet i starten.
I må gerne skrive om det er er hjemmeside eller rigtigt butik..
Mange tak Hakim :)
Det afhænger jo meget af hvor meget du vil ligge i dit firma. nogen kan nøjes med 20.000 andre skal bruge 200.000..
Fortæl lidt om din virksomheds ide hvad du har i tankerne osv, så tror jeg du kan få et mere relevant svar :)
Jeg er SLET ingen ekspert, men jeg har haft et par projekter nu og de er altid end med ihverfal 50% mere end jeg havde regnet med.
Jeg kunne også godt forstille mig du skal op på 500.000. du skal bruge inventar, varelager, reklame & Skiltning, butikslokale(+depositum), regnskabsprogram, dankort terminal, kasseapperat, ansatte ..... Never ending:p
Men somsagt det er en god idé at gå den igennem med nogen personer, endten venner/familie og se om de har nogen ting der mangler du kan putte på, så ser det også mere gennemført ud jo mere der er på og i detaljer.
jeg har indtilvidere brugt 300.000 kr har både jubii anoncer mv.og dummet mig et par gange med webmaster og har 350 domæner , så det er god ting at vide hvad man begyndere på , viste f.eks. ikke den flash side jeg købte af den tidligere ejer vile forsvinde fra google.dk , så viden er et stort plus før man begyndere på noget som helst
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows