Hej Vil lige høre om nogen herinde ved hvordan man kommer i kontakt med ovenstående virksomheder? Her tænker jeg på en eventuel email adresse, som bliver svaret. Har ikke på Smartresponse-media.com´s webside kunnet finde kontaktinformationer når jeg er logget ind og vil egentlig gerne i kontakt med dem. Tænkte også på, om dette firma er en del af Forbrugerliv.dk, hvilket ville forklare en del for mit vedkommende mht. udbetalinger og lignende :o) Med hensyn til Adfair.dk er det lidt en anden sag - dem har jeg kontaktinformationerne på, men hverken telefonopkald eller emailkontakt bliver der svaret på. Eneste jeg vil dem, er at ændre mit kontonummer, da jeg kan se at tidligere indtjeninger er blevet "overført" til mit kontonummer jeg havde ved oprettelse, hvilket så har resulteret i at jeg ikke har modtaget udbetalingerne. Men desværre kan man ikke selv ændre disse oplysninger og har gentagne gange forsøgt at henvende mig til dem, dog hver gang uden held eller svar. Derfor vil jeg høre om nogen kender til en mailadresse eller lignende, hvor de svarer? Er lidt træls ikke at kunne benytte deres system, da det selvfølgelig ikke virker appellerende når ikke udbetalingerne kommer rette sted hen ;o) Håber nogen kender til svarene :o) |
Har fundet kontaktinformationer til smartresponse-media.com, men er stadig nysgerrig for at vide om de er en del af Forbrugerliv.dk :o)