Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smartresponse-media.com & Adfair.dk ...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil lige høre om nogen herinde ved hvordan man kommer i kontakt med ovenstående virksomheder? Her tænker jeg på en eventuel email adresse, som bliver svaret.

Har ikke på Smartresponse-media.com´s webside kunnet finde kontaktinformationer når jeg er logget ind og vil egentlig gerne i kontakt med dem. Tænkte også på, om dette firma er en del af Forbrugerliv.dk, hvilket ville forklare en del for mit vedkommende mht. udbetalinger og lignende :o)

Med hensyn til Adfair.dk er det lidt en anden sag - dem har jeg kontaktinformationerne på, men hverken telefonopkald eller emailkontakt bliver der svaret på. Eneste jeg vil dem, er at ændre mit kontonummer, da jeg kan se at tidligere indtjeninger er blevet "overført" til mit kontonummer jeg havde ved oprettelse, hvilket så har resulteret i at jeg ikke har modtaget udbetalingerne. Men desværre kan man ikke selv ændre disse oplysninger og har gentagne gange forsøgt at henvende mig til dem, dog hver gang uden held eller svar. Derfor vil jeg høre om nogen kender til en mailadresse eller lignende, hvor de svarer? Er lidt træls ikke at kunne benytte deres system, da det selvfølgelig ikke virker appellerende når ikke udbetalingerne kommer rette sted hen ;o)

Håber nogen kender til svarene :o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:06

Har fundet kontaktinformationer til smartresponse-media.com, men er stadig nysgerrig for at vide om de er en del af Forbrugerliv.dk :o)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 14:10

Så vidt jeg kan se får jeg alle udbetalinger fra SmartResponse-Media til tiden og uden problemer.. Teksten på overførslerne er "Forbrugerliv.dk". :-) Ingen problemer her.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:16

Okay, så er den del af mysteriet ihvertfald opklaret - har haft nogle udbetalinger derfra, men ærlig talt aldrig rigtig forstået hvor de reelt kom fra, da jeg ikke mener at have modtaget information om at de ville blive udbetalt med den tekst, men helt iorden nu - blev lidt klogere :o)

Er dog stadig på tippen mht. Adfair.dk - har læst både positive og negative ting omkring det at komme i forbindelse med det firma, men tænkte nogen herinde måske besad direkte forbindelser eller noget i den retning :o)

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:25

smartresponse - media er gode og de udbetaler til tiden! Men Adfair kan dine udbetalinger komme op til 20-30 dage senere end hvad de lover, hvilket er meget træls!

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 11:31

Allan Hansen:

Har fundet kontaktinformationer til smartresponse-media.com, men er stadig nysgerrig for at vide om de er en del af Forbrugerliv.dk :o)

Det er de.

Vi har selv kørt en leadkampagne i form af et spørgsmål i deres undersøgelser, og har kun haft gode erfaringer med dem, og de leads vi har fået igennem dem.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)