|
Jeg ville vælge nr 10 eller 11. Hvilken der er bedst er svært at sige, men begge er dem som mit øje fandt med det samme... |
Jeg kan bedst lide nr. 6 eller 9.
Debat
|
Jeg ville vælge nr 10 eller 11. Hvilken der er bedst er svært at sige, men begge er dem som mit øje fandt med det samme... |
Billige designer Solbriller hos Customfit.eu
Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
|
Jeg kan bedst lide nr. 6 eller 9. |
|
Jeg kan bedst lide nummer 9, da jeg også synes hhv vifte og logotekst kan stå hver for sig. Viften ligner desuden også en blomst og kan dermed symbolisere miljø. Og teksten er så dekorativ i sig selv, og så kan den gengives i gråtone, uden den ødelægges derved (og dermed undlade viften i de tilfælde). Nummer 4 symboliserer klart branchen, men den kan være svær at læse, hvis den skal gengives meget lille. |
|
Hej Janus |
Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT
|
Helt klart nummer 4 - den er enkelt og flot.
|
|
Nr. 4 - den viser på en cool måde hvad firmaet beskæftigere sig med :D |
|
Du SKAL simpelthen vælge nr. 4!!! Det er genialt med skæremærker og cmyk-farverne - det er jo indbefattelsen af din branche! Jeg kan overhovedet ikke forstå, du kan være i tvlvl.... Det er ganske enkelt lige i øjet! Jeg ville gi' en god flaske vin til den grafiker, der har lavet det /Rikke
|
Tror han sætter mest pris på at få kroner og øre i betaling for arbejdet. En nævner at farverne i blomsterne associerer photo-logo... det fik mig til at mindes BASF videobånd-reklamerne med en Gekko. Tror psykologikken ligger der et sted hvor den fulde palette forbindes med farvegengivelse.. fotografier og BASF og Sony Bravida som nævnt i min post på side 1... CMYK forbindes måske med tryksagerne fordi sådan er det bare. De fire firkanter sidder jo nede i hjørnet af alt hvad man får smidt i hovedet fra trykkeren.. (inden det bliver skåret)... og så skærelinjerne. Good job, men det fik mig senere til at tænke, at idéen sgu nok er brugt før... den er jo oplagt. Et Columbus æg. At en stribe aminoer synes andre logoer er pænere er logisk nok.. for det er de. Men hvad angår logoer handler det i temmelig vid udstrækning om signalværdi. I |