Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ER DETTE EN IDÉ ??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har for nogle måneder startet en lille virksomhed, som går over alt forventning.

Jeg er uddannet personlig fitnesstræner, og har lavet et koncepet hvor jeg kører rundt og underviser i fysisk træning på rideskoler.

Kunne man udvide det til virksomheder, og tilbyde dem at jeg kommer og underviser i fysisk træning ??, her snakker jeg om træning på stor bold og med elastik (super træning).

Håber på lidt feed back.

M.v.h

Patrick Pedersen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:07

Jeg kunne fint forestille mig at der var virksomheder som synes det er en god idé, eventuelt kombineret med en fysioterapeut der kan give dit koncept lidt mere "pondus" overfor virksomhederne.

Udfordringen er nok at finde virksomheder af den rette størrelse, hvor de har faciliteterne til det.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 2. Feb 09
Skrevet kl. 13:10

Hej Anders, ja super god iidé med fysio, men det kræver nu kun et rum, jeg har jo mit mobile fitnesscenter med i bilen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:12

Hej Patrick

Først tillykke med at det går godt for dig.

Jeg har selv en del med tennisklubber at gøre, og sådan noget med fysisk træning, skadeforebyggelse og lignende er helt klart en mangelvare, og jeg tror det er det samme i massere af sportsklubber. Man lægger stor vægt på gode trænere, men de har ingen eller kun lidt viden omkring fysik/skader/kost. Tror der er et stort marked i sportsklubber generelt.

Men du tænker måske mere på almindelige virksomheder ? Det er også godt muligt , trods krisetider, er der jo god fokus på sundhed mv.

Mvh

jesper

www.sliknet.dk

Tilmeldt 2. Feb 09
Skrevet kl. 13:19

Hej Jesper.

jamen jeg har sandelig også trænkt meget på andre sportsgrene, og ved selv af erfaring at tennisklubber som du rigtigt nok siger har tilknyttede trænere, men ikke med fokus på den fysiske del, så kunne da være spændende at arbejde lidt den vej.

Jeg tænker også på mindre virksomheder, dels kontorarbejdere m.m, hvor firmaet måske går ind og betaler for ca 30-45 min træning til medarbejderne måske en hver 14 dag, hvor jeg giver dem redskaber til at kunne træne lidt også derhjemme

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)