Hej Alle Jamen det er jo ganske enkelt SKØØNT!, vi er nu 12 tilmeldte. Jeg er blevet kontaktet og har selv opsøgt personer til små oplæg a 30 min., og uden at der er sat kryds og bolle, kan jeg vist godt og næsten love at Michael Dalmer fra www.op.dk kommer og giver et kort indlæg om søgeordsanalyse og webstatestik |
Stolt som bare faen, copy/paster jeg lige mailen jeg lige har sendt ud til deltager.
Det er stadig muligt at tilmelde sig, så skynd Jer.
Indledning:
Kære ERFA gruppe
Hermed indkaldelse til det første møde her ved SikkerhedsEksperten. Jeg glæder mig selv enormt meget og knokler i øjeblikket på at få shoppen i tiptop stand til Jeres bedømmelse.
I den forbindelse vil jeg nævne at alle modtager en mail med de shops i hver i sær skal bedømme (3-4 stk.). Den mail har jeg besluttet først kommer 1 august, således at du nu har indtil 1 august til at fjerne/rette de ting du ikke vil bruge tid på at have kritik på. Forstået på den måde, at der ikke er grund til at vi spilder hinandens tid med ”ja, men det er på min liste”. Nu har du også en undskyldning for at få det rettet :=).
Dato: Torsdag den 13. august 2009 kl. 16:00
Program:
kl. 16.00-16.30: Velkomst, præsentationsrunde og uformel networking
kl. 16.30-17.00: Indlæg v/Dan Kjærsgaard fra www.emballagebureauet.dk fortæller om ” Viden omkring forsendelse og emballagering”.
kl. 17.00-17.30: Første feedback runde. Vi opdeles i grupper a 4 og hver gruppe modtager 30 min. feedback fra de andre deltagere.
kl. 17.30-18.30: Spisning samt forventningsafstemning til kommende møder.
kl. 18.30-19.00: Indlæg v/Michael Dalmer fra www.op.dk fortæller om ”Søgeordsanalyse og webstatistik for webshops”
kl. 19.00-20.30: 2+3+4 feedback runde.
kl. 20.30-21.00: Indlæg v/Morten Vadskær fra www.kontomaten.dk / http://blog.v4d5.net underviser i ”Google website optimizer”
kl. 21:00-21.30: Afslutning og forslag til fremtidige møder.
De deltagende shops:
Kenneth www.sikkerhedseksperten.dk
Jan www.helsebasen.dk
Christina www.kunstkompagniet.dk
Trine www.umas.dk
Anette www.eventyrhaver.dk
Kristian www.petdreams.dk
Elund www.prospeed.dk
Dennis www.billigepokaler.dk
Majbrit www.christobel.dk
Peter www.easyflow.dk
Morten www.aaimport.dk
Christian www.officekonsulenterne.dk
Bent www.t-shirtshop.dk
Ronni www.brandudstyr.dk
Morten www.kondomaten.dk
Hvis ikke jeg har skrevet den shop i ønsker feedback på, bedes i kontakte mig, inden den 1 juli.
Der er stadig plads til flere tilmeldinger.
Økonomi:
Jeg sørger for mad og drikke, og skal have disse udgifter dækket. I bedes derfor tage 250 kr. med (max. pris), så afregner vi på dagen.
Tilmelding/afbud:
Eventuelle afbud, skal meldes senest den fredag den 31. juli 2009
Senest tilmelding er samme dato.
Vel mødt!
Kenneth Boysen
Der tages forbehold for ændringer