Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ERFA gruppe webshop pro

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jamen det er jo ganske enkelt SKØØNT!, vi er nu 12 tilmeldte.

Jeg er blevet kontaktet og har selv opsøgt personer til små oplæg a 30 min., og uden at der er sat kryds og bolle, kan jeg vist godt og næsten love at

Michael Dalmer fra www.op.dk kommer og giver et kort indlæg om søgeordsanalyse og webstatestik
Dan Kjærsgaard fra Emballage Bureauet A/S, kommer og dele erfaring og giver råd om forsendelse og emballagering

Sidst og ikke mindst har vi den 13 august selv lavet et lille mini studie her i huset, og så vil min ven Ronni (der er teknikeren) fortælle lidt om hvordan man billigt selv kan tage sine billeder......gode billeder vel og mærke.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 15:43

Stolt som bare faen, copy/paster jeg lige mailen jeg lige har sendt ud til deltager.

Det er stadig muligt at tilmelde sig, så skynd Jer.

Indledning:
Kære ERFA gruppe

Hermed indkaldelse til det første møde her ved SikkerhedsEksperten. Jeg glæder mig selv enormt meget og knokler i øjeblikket på at få shoppen i tiptop stand til Jeres bedømmelse.
   I den forbindelse vil jeg nævne at alle modtager en mail med de shops i hver i sær skal bedømme (3-4 stk.). Den mail har jeg besluttet først kommer 1 august, således at du nu har indtil 1 august til at fjerne/rette de ting du ikke vil bruge tid på at have kritik på. Forstået på den måde, at der ikke er grund til at vi spilder hinandens tid med ”ja, men det er på min liste”. Nu har du også en undskyldning for at få det rettet :=).

Dato: Torsdag den 13. august 2009 kl. 16:00

Program:

kl.     16.00-16.30:  Velkomst, præsentationsrunde og uformel networking

kl.     16.30-17.00:  Indlæg v/Dan Kjærsgaard fra www.emballagebureauet.dk fortæller om ”
Viden omkring forsendelse og emballagering”.

kl.     17.00-17.30:  Første feedback runde. Vi opdeles i grupper a 4 og hver gruppe modtager 30 min. feedback fra de andre deltagere.

kl.     17.30-18.30:  Spisning samt forventningsafstemning til kommende møder.

kl.     18.30-19.00:  Indlæg v/Michael Dalmer fra www.op.dk fortæller om ”Søgeordsanalyse og webstatistik for webshops”

kl.     19.00-20.30:  2+3+4 feedback runde.

kl.     20.30-21.00:  Indlæg v/Morten Vadskær fra www.kontomaten.dk / http://blog.v4d5.net underviser i ”Google website optimizer”

kl.     21:00-21.30:  Afslutning og forslag til fremtidige møder.

De deltagende shops:

Kenneth                  www.sikkerhedseksperten.dk
Jan                         www.helsebasen.dk
Christina                 www.kunstkompagniet.dk
Trine                      www.umas.dk
Anette                    www.eventyrhaver.dk
Kristian                   www.petdreams.dk
Elund                      www.prospeed.dk
Dennis                    www.billigepokaler.dk
Majbrit                    www.christobel.dk
Peter                      www.easyflow.dk
Morten                    www.aaimport.dk
Christian                 www.officekonsulenterne.dk
Bent                       www.t-shirtshop.dk
Ronni                      www.brandudstyr.dk
Morten                    www.kondomaten.dk

Hvis ikke jeg har skrevet den shop i ønsker feedback på, bedes i kontakte mig, inden den 1 juli.

Der er stadig plads til flere tilmeldinger.

Økonomi:

Jeg sørger for mad og drikke, og skal have disse udgifter dækket. I bedes derfor tage 250 kr. med (max. pris), så afregner vi på dagen.

Tilmelding/afbud:

Eventuelle afbud, skal meldes senest den fredag den 31. juli 2009

Senest tilmelding er samme dato.

Vel mødt!

Kenneth Boysen

Der tages forbehold for ændringer

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:37

Kenneth - du har sgu også grund til at være stolt. Herfra Roskilde skal du i hvert fald have et stort TAK for initiativet. Jeg glæder mig til en hyggelig og konstruktiv aften Big Smile

Hilsen Morten

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 10:26

Hej Kenneth

Jeg syntes det lyder som en rigtig god ide, du/i har gang i.

Jeg har et forslag, da Vi på lagervarer.dk har en del brugere som kunne være interesseret i at deltage i en sådan erfagruppe.

Vi har lavet vores side sådan at det ikke kun er et sted man kan sælge og købe ting, det er faktisk kun en lille del af vores koncept, det der er vores store vision er at samle folk i forskellige netværk og derved give dem en mulighed for at kunne skabe nogle kontakter som vil lette hverdagen.

Jeg kan tilbyde jer at vi kan være jeres internetdel og kan samle alle de praktiske tråde for jer, samtidig med at i stadig bestemmer alt selv.

Grunden til at jeg tilbyder dette er at vi vil gerne samle så mange som muligt inden for handel på nettet.

Vi vil også inden for kort tid kunne tilbyde at lave nogle gode priser på emallage, fragt, regnskab  og mange andre ting ved at kunne udarbejde fælles udbudsmateriale når vi er mange i vores grupper.

Vi er lige nu ved at samle en del importører, samt en del som handler med varepartier, i nogle grupper.

Jeg vil gerne komme til jeres møde og fortælle om hvad vi kan tilbde jer, hvis det har interesse.

Vi vil gerne sponsorerer en kasse øl/ eller vand til jeres første møde den 16 August hvis det kunne være noget.

Jeg kan komme med en masse info omkring hvad vores system kan allerede, hvis der er interesse for det.

NB. det er gratis at bruge vores ydelser.

Venlig hilsen

Henrik Sommerlund Larsson

Lagervarer.dk

henrik@lagervarer.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 09:39

Hej Henrik

Tusind tak for interessen og det gode tilbud. Lige i denne situation vil jeg gerne afvente til vi har afholdt det første ERFA møde, ellers bliver det mig der tager beslutningerne uden at spørge gruppen, og det er jeg egentlig ikke interesseret i.

Men igen tak, super flot

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 13:06

Hej Igen

Det lyder fint måske vi kan blive et emne på jeres første møde.

Hilsen

Henrik

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)