Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ROI på Adwords

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sælger nogle varer på nettet hvor der er meget stor forskel på indtjeningen pr. salg.

Hvordan sikre jeg mig at få det bedste ud af mine søgeord?

Hvis et søgeord f.eks. ikke har givet et salg på 1000 visninger bør ordet slettes? Eller er det bedre at slette ordet hvis det f.eks. har givet f.eks. 100 klik uden salg? For det er jo dumt at betale for ord som ikke skaber konkrete resultater!

Håber der er nogen som har nogle gode forslag inden Google løber med hele fortjenesten
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Mine omkostninger pr. salg på google ligger på godt kr. 350 pr. salg hvilket ikke er nogen god forretning. Håber der er nogen som har et par gode råd som de vil dele
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville nok lave en lille analyse af hvilke produkter der går godt via google også skære de andre væk... kan sagtens være nogle typer produkter kunder simpelthen ikke søger via google.

Ved ikke om du ar noget data at analysere ud fra... men ellers kan du vel lave en undersøgelse af sagen, fordi 350 kr. pr. salg er da dyrt..
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ligger inde med en del data. Men jeg mener de fleste søgeord burde være relevante. Men igen så er 350,- pr. slag jo ikke nogen god forretning...det kan godt være ret frustrerende og administrere så mange søgeord.

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du er interesseret kan vi godt tage en dialog om hvordan og hvoledes med dine søgeord. Sådan set ud fra et marketing synspunkt var det måske relevant at analyse dine data lidt... måske spare lidt penge, forhåbentlig uden at miste omsætning..
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)