Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af internet virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har set en del websider som "sælge" varer men i virkligheden er de kun informations websider som henviser til "ægter" leverandører, for eksempel jeg har set en side som reklamer for kjoler men henviser bare til andre netbutikker. Jeg ved ikke hvad disse informationssider hedder i internet verden men kan nogle sige om det er en god måde at tjene penge på nettet? Det virker som om den slags hjemmesidder løber næsten ingen risiko, hvordan tjener de penge?

Alan

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 21:32

Hej Alan

Du siger det selv. Ingen risiko.

Lad os sige at du har et produkt der fx koster 1000kr, og som du tjener 500kr på.

Du sælger ikke så meget, og vil gerne sælge mere.

Så kan det være smart at få andre til at sælge dine varer, så henviser de til din side, og du får flere besøg og flere interessede. Når de så køber en vare fra din side, vil den anden side tjen procenter af salget. win-win-situation Smile

Mvh Jens Jakob Andersen

PS. På www.aktivmotion.dk kan du læse interessante artikler om løb, træning og fitness generelt

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:41

Tak Jens Jakob

Jeg er i brainstorming mode og prove at finde en niche, netop med ideen om at oprette en hjemmeside som vil tiltrække

mange indenfor en bestemt interressegruppe/kundegruppe. Har du nogle erfaring med den nemmeste/hurtigste vej at finde partners til link til? Ganske almindelig google søgninger eller?

Mvh

Alan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)