Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad Udstråler denne side

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være det er mig der er dum, men jeg ved ikke hvad en NLP Coach Practitioner er og jeg blev ikke klogere af at læse den side om uddannelsen, hvilket jeg da havde forventet.

Dog kunne jeg forstå at jeg i en periode på 3 x 10 dage skulle bo på et feriecenter, ikke have undervisning, men lære mere om mig selv ved hjælp af praktiske øvelser, bagefter ville jeg få et stykke papir som jeg kunne vise i udlandet.

Men hvad jeg ellers kan bruge uddannelsen blev jeg ikke klogere på.
En gennemgang af forløbet på de 30 dage ville jeg også forvente,
med timeplaner, pauser, spisetider osv.
Hvor mange der er min. eller max. pr kursus, hvor mange undervisere,
hvem de er, og hvad de har af erfaring, der gør at de kan undervise.

De lange linier med fremhævede ord indimellem forvirrer mig, og opdelingerne er der ingen logik i.

Og mid i jeg sidder og læser, bliver jeg afbrudt af denne popup, der vil have mig til et eller andet, jeg læser den ikke, men irriteres blot over den kommer, og skal til at ændre koncentrationen til at finde ud af hvordan jeg lukker den.
Her er interessen allerede dalet, men jeg læser videre, da jeg jo er blevet bedt om at vurdere, ellers havde jeg nok lukket hele siden, af skræk for at der skulle komme flere og farligere popups undervejs.

Kig på "uddannelsesguiden" eller andre udbydere af uddannelser de har temmelig meget styr på opbygning af informationen

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:25

Jeg tænkte egentlig noget af det samme som cpufan, men blev vist enig med mig selv om at det vel er lavet sådanne fordi målgruppen godt ved hvad NLP er og dermed undgår man at tale ned til dem....

MEN lidt kunne det nok uddybes.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Thisted
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:36

Tak for alle de gode inputs jeg har fået.

Det er jeg virkelig taknemmelig for og jeg er sikker på at jeg ikke har fået en perfekt, men helt sikkert en bedre og mere informativ side om uddannelsen. NLP er et lidt abstrakt produkt, så alle inputs er blevet vendt, da det kan være utroligt svært at gøre et abstrakt produkt konkret.

Især når man selv ved hvad man taler om og tror at det er det mest naturlige i verden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10

Jeg syntes siden er fint sat op.

Dog syntes jeg der er meget tekst. rigtig meget.

Hvis du vil gøre siden endnu mere letlæselig - samt meget mere bruger venlig så fjern 50% af alle ordene på siden. Og fjern så 50% af det der er tilbage. Det kan lade sig gøre (godt råd for brugervenligheds guruen Steve Krugs) Jeg zapper væk med det samme jeg skal til at bruge for meget tid på at læse tekst. giv i stedet folk mlighed for at klikke "læs mere"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23

Jeg er ked af sige det, men siden udstråler et rod - ikke en coach.

Billederne er ringe - særligt bliver jeg intimideret af det gennemskårne hoved øverst, der ikke er et portræt, men et billede man ville bruge til at sælge valutavæksling fx.

Jeg kunne være i målgruppen (ikke at jeg er det, men voksen kvinde med anden uddannelse - ikke en sælger), men jeg ville stikke af med det samme, hvis jeg havde søgt på Google og endte på siden.

For det første ved folk hvad NLP er, når de kommer. Jeg ville være interesseret i at høre det præcise indhold kurset rummede, om underviseren havde sin baggrund i orden og hvor kurset bliver afholdt. Herefter ville jeg klikke mig videre og se kursusdatoer og pris. Der kunne godt være et link til en anden side, hvor man i stedet for uddannelse kunne få coaching osv.

At sætte det op med flueben og alt for meget ordgejl, fortæller en normalt til bedre orienteret samfundsborger, at der er noget galt (TV-shopkvalmen indfinder sig).

Og så blev jeg virkelig irriteret over at der poppede en reklame op.

Alt i alt, må jeg sige, at siden generelt gjorde alt hvad den kunne for at jage en som mig væk.

Jeg fortæller det fordi jeg håber andre ville gøre det samme for mig.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)