Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Photoshop til HTML

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

Jeg leder efter en, som kan lave et photoshop design om til en fungerende hjemmeside :)

Siden i sig selv, er en standard statisk side, med en mønstret baggrund, 5 menupunkter, 1 banner og noget content space.

Designet kan ses her:

http://www.billedeupload.dk/upload/files/2009-06/39e7b52d.png

Jeg forventer at menupunkter bliver tekst, således at der kan tilføjes og fjernes menupunkter uden de store problemer. Desuden skal content boksens størrelse selvfølgelig være dynamisk alt efter hvor meget indhold der bliver proppet ind :)

Kunne være fedt, hvis der var nogle referencer.

Jeg kan kontaktes på mail: Learner88@gmail.com

Mvh. Mikkel Andersen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:33

Hej Mikkel

Hiv fat i Nicolai, så blir du ikke skuffet:

http://www.css-outlet.com/da/

Har har lavet en del for mig, med fuld tilfredshed :)

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 15:49

Hej Mikkel

Det er sku flot

Kan du sende et link til billedet uden vandmærket (Learner), så skal jeg nok fixe noget sammen

Skal det være et wordpress theme, eller hvad? Det burde i hvert fald overveje, hvis det er noget som skal opdates ugentligt, med ny tekst osv. Hvis det er månedligt eller mindre ofte, så behøveds det ikke at være et wordpress theme.

Tjek evt. Brians hjemmeside. Han er god til det med wordpress: www.mbitcenter.dk

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:00

Mikkel Mikjær Christensen:
Hiv fat i Nicolai, så blir du ikke skuffet:

Tak for referencen :-)

Men jo, kan sagtens hjælpe og det behøver ikke tage lang tid.

Learner:
Siden i sig selv, er en standard statisk side, med en mønstret baggrund, 5 menupunkter, 1 banner og noget content space.

Skal det kun være HTML, eller skal der også et lille CMS til? Wordpress eller CMS Made Simple ville ikke kræve alverdens at sætte op med dit design og vil give dig større frihed til at rette tekster.

Referencer, minder mig om at min egen referenceside er håbløst uopdateret:
http://www.css-outlet.com/da/referencer.html

... hvis du vil se en nyere side, så kig evt på aminotastic.dk eller jeg kan sende dig en stribe :-)
Du er velkommen til at give mig et ring eller skriv, så finder vi en løsning til dig.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 16:07

Jeg kan lave dit design i en template til Joomla, så du får et fuldt CMS.

Referencer finder du på min hjemmeside.

Mvh

Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08

Kan kode det for dig til: 250 kroner med en levering der siger Max: 1 time fra modtagelse af .PSD fil.

Sitet vil blive leveret som et (x)HTML / CSS template som så kan integreres med et CMS eller bruges som et statisk site, hvor indholdet skal indsættes manuelt.

Kan kontaktes på: yusuf Angel erdogmus.dk eller kontakt Angel edotmedia.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:19
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 16:43

Tingkaer.dk:

Hey Mikkel

Jeg tænkte, nu du alligevel har gang i photoshop, hvorfor så ikke lade PS gøre arbejdet for dig?

Tjek lige den her tutorial: http://www.entheosweb.com/photoshop/slice.asp

Det vil jeg så fraråde at gøre.. Du får kun dårlig kode ud af det, og det er bestemt ikke søgemaskinevenlig.

Få en til det der ved hvad han laver, og en der gør det manuelt i hånden. Det vil altid være bedre end maskingenereret kode.

Vi tilbyder sådan en service, hvor vi slicer til 500 kr. ekskl. moms. Referencer har vi naturligvis også.

Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:43

Tingkaer.dk:

Jeg tænkte, nu du alligevel har gang i photoshop, hvorfor så ikke lade PS gøre arbejdet for dig?

Tjek lige den her tutorial: http://www.entheosweb.com/photoshop/slice.asp

Mener du helt seriøst det?
Har du nogensinde kigget på koden som Photoshop spytter ud - den er jo helt umuligt at arbejde med og det er mere held end forstand hvis det vises ens i bare det mest brugte browsere.

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 16:53

Michael Rasmussen:

Mener du helt seriøst det?
Har du nogensinde kigget på koden som Photoshop spytter ud - den er jo helt umuligt at arbejde med og det er mere held end forstand hvis det vises ens i bare det mest brugte browsere.

Nu er det ikke Photoshop der "spytter" koden, men de gør det med Dreamweaver. Det er måske en lille smule bedre end hvis Photoshop skulle gøre det, men langt fra optimalt.

Artiklen er et fint eksempel på hvordan man kan lege (bemærk ordet lege) med at lave hjemmesider for første gang.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)