Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideskaber/resultatskaber søger nye udfordringer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle på Amino da jeg selv er tidligere iværksætter er det jo kanon at man også kan bruge denne her side når man også skal videre, Det jeg søger er nye udfordringer i forbindelse med at jeg har solgt min del at den virksomhed jeg var med til at starte.

Rent arbejdsmæssigt:

Kan jeg fortælle at jeg de sidste fem år har arbejdet inden for HR/personale /rekruttering/samt vikar løsninger til virksomheder min stilling har været dagligt leder /Adm. samt partner i virksomheden mine primære opgaver har været inden for ledelse af op til ca 60 medarbejder samt markedsføring af virksomheden nye projekter/Produkter/ ide skaber samtidig havde jeg det fulde ansvar for den økonomi/bogholderi hvor jeg har to bogholder til at hjælpe mig med denne opgave

Da jeg har valgt i foråret 2009 at opsige min stilling søger jeg nu nye udfordringer

Hvad kan jeg tilbyde jeres virksomhed   ?  :

En meget ansvarsbevist medarbejder der har meget overblik, der er meget ide skabene i forhold til fremtiden i virksomheden der har fingere på pulsen med hensyn til hvad der røre sig i marked og der har en rigtigt stor kontakt flade i enhvers livet .Jeg søger et job hvor jeg kan være med til at udvikle virksomheden i en positiv retning hvor der skal skabes vækst og fornyelse for at man kan være de bedste på marked som må være det fortrukne mål for en virksomhed .

Mine stærke sider er også ansættelser /HR /personale, Samt inden for salg og markedsføring, da det har været en stor del af mit tidligere job.

Så hvis i kan bruge en mand som mig et eller anden sted i virksomheden er jeg meget åben over for de fleste typer stillinger da jeg ikke går i vejen for at tage nye udfordringer og heller ikke bange for at arbejde det vigtigste er bare for mig at jeg kan se mig selv i fremtiden i virksomheden og samtidig være med til skabe resultater/vækst

Så alle jer der ude send en besked med et et nummer eller mail hvis i kunne bruge en som mig og jeg vil kontakte jer.Wink det vil i ikke fortrydeWink Mvh Bjarne

Tilmeldt 3. Jun 09
Skrevet kl. 15:19

Lige til info bor jeg i Billund men er mobil/flexibel mht arbejdssted

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:35

Hej BDL

Jeg har netop læst dit indlæg og syntes det lyder interessant. Selvfølgelig vil jeg gerne høre meget mere om hvem det er du er og hvad du mere præcist har lavet førhen. Om det firma jeg er partner i kan jeg fortælle at vi fungerer som webbureau, dog er vi nu på vej i en anden retning. Vi kører stadig som webbureau da vores nye projekter først kommer op og stå sidst i denne måned. Vi har udviklet 2 koncepter hvor vi specielt kunne bruge noget hjælp til det ene. Dette er selvfølgelig ikke meget information, men syntes det er lettere hvis du bare smider en mail til philip@memedia.dk eller ringer på tlf: +45 2340 2953.

De Bedste Hilsner

Philip Brechmann

Tilmeldt 3. Jun 09
Skrevet kl. 20:03

,

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)