Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

cms webshop? + mere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil egentlig bare kort hører hvordan jeg kan tage "The next step". Jeg vil gerne kunne lave noget cms webshops og sådan, men ved desværre ikke helt hvordan jeg helt skal komme til det.

håber der er nogen der kan hjælpe mig i det.

-Schumacher

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:23

Hej Schumacher,

Leder du efter materiale, så du selv kan sætte dig ind i emnerne CMS og webshop?

Det er umiddelbart sådan jeg forstår det - Måske jeg tager fejl.

En start er helt sikkert at se nærmere på nogle standard systemer, som Joomla og Wordpress når det gælder CMS og fx Magento og Dandomain når det er webshops.

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 13:42

Jeg vil råde dig til at undersøge, hvad du har brug for inden du begynder, at søge løsningsmodeller.

Du kan jo ikke kontakte en leverandør og sige at du skal have ”noget cms webshop”. Det er alt for udefinerbart.

Når du er kommet så lang, at du skal finde løsninger til dine behov, er der 2 ”skoler”: open source og kommercielle løsninger.

Open Source er eksempelvis Joomla og Wordpress. Der findes mange kommercielle systemer. Dandomain er allerede blevet nævnt, men der findes utrolig mange tilbud. Jeg kan anbefale dig SmartWeb.
Held og lykke.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:20

Vælger du open source vejen er vi altid klar til at assistere med en løsning baseret på Joomla.

Se kontakt info m.v. i min signatur.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:27

G1mZee:

Jeg vil egentlig bare kort hører hvordan jeg kan tage "The next step". Jeg vil gerne kunne lave noget cms webshops og sådan, men ved desværre ikke helt hvordan jeg helt skal komme til det.

håber der er nogen der kan hjælpe mig i det.

Hejsa

For at hjælpe dig med "next step" har vi behov for at vide hvad dit "nuværende step" er. Har du en ide til hvad du gerne vil sælge? Hvem vil du gerne sælge det til? Hvor får du varene fra osv. Hvor langt er du i dine planer?

Vil du vide noget om forskellige webshop systemer, priser, funktionalitet?!

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:35

Hej, undskyld jeg ikke lige har været så aktiv i samtalen endnu..

Men sådan som landet ligger lige nu, er jeg igang med en web-integrator uddannelse, men jeg mangler lidt at tage mig til i min fritid, så på den måde vil jeg gerne ind i hvordan en webshop / et cms virker helt. altså sådan jeg selv vil kunne lave et.

Jeg ved ikke helt hvorfor jeg har den opfatning, men jeg vil helst gerne lavev det selv, ved godt det måske ikke er det smarteste. Eftersom der er andre der har lavet noget man bare kan lave, men jeg er som sagt jo en slags programmør så vil da gerne kunne lave det selv :)

ang hvor jeg står lige nu, så vil jeg sige jeg kan da en del php, ikke vildt meget i javascript og andre sprog, men php html og css sidder godt fast. så jeg vil gerne videre fra hvor jeg er og få brugt min viden til noget ordenligt.

Jeg vil egentlig godt kunne have sådan at jeg kan lave nogle mindre sidder for folk. Men hvor det stadig er mest kunden der kan lave alt det indhold så jeg laver siden og så overlader resten til ham, altså med tekst og indhold.

Mhh, hvad ikke lige hvad jeg mere skal skrive ellers.

et sted skal man jo starte, men syntes jeg har sat mig lidt fast desværre :(

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)