Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indgående link?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Søger lidt hjælp. Jeg har modtaget en mail fra en hjemmeside der arrangerer motionsløb og overskuddet skriver de går til projekter for fede børn.

Jeg har en blog (2-3måneder gammel), hvor jeg skriver en artikel om kroppen, løb, og fysiologi generelt en gang hver dag ca. - hvis muligt.

Så er det at denne her hjemmeside spørger om jeg vil støtte dem, ved at lade mine artikler komme over på deres hjemmeside. Nederst /øverst i artiklen vil de skrive min side som kilde.

Så er det jeg tænker. Er der ikke noget med, at google ikke er så vild med ens tekster på nettet? Så det vil skade min side frem for at være gavnligt.

Altså jeg vil jo gerne støtte et godt projekt, selvom mit nu egentlig mest er for hyggen og ikke har til hensigt at tjene penge - men vil samtidig ikke skade min egen side.

Jeg håber på, at der er nogle derude som har lidt mere styr på det end jeg

Mvh Jens Jakob Andersen

www.AktivMotion.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 12:38

jauvert:

Så er det jeg tænker. Er der ikke noget med, at google ikke er så vild med ens tekster på nettet? Så det vil skade min side frem for at være gavnligt.

Altså jeg vil jo gerne støtte et godt projekt, selvom mit nu egentlig mest er for hyggen og ikke har til hensigt at tjene penge - men vil samtidig ikke skade min egen side.

Jo, det er korrekt. Tilbyd dem enten at du skriver nogle unikke tekster til dem (gratis/mod betaling), eller de kan få en teaser, og så linke videre til din oprindelige blogpost. Det er ihvertfald to muligheder :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 12:41

Denne  teaser, skal den af mig så bare skrives ud fra den fulde artikel.

Lad os antage at min tekst er 2 sider i word, så leverer jeg et referet af min tekst på ca ½ side eller sådan noget?

Mvh Jens Jakob

www.AktivMotion.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  catch! Skrevet kl. 12:43

jauvert:

Denne  teaser, skal den af mig så bare skrives ud fra den fulde artikel.

Lad os antage at min tekst er 2 sider i word, så leverer jeg et referet af min tekst på ca ½ side eller sådan noget?

Det er absolut en mulighed. Og så skal den selvfølgelig skrives således, at læseren får lyst til at klikke videre :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 12:57
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 17:14

Hej igen

Vedkommende foreslår en løsning kaldet "iframe". Er det noget nogen kender noget til. Han nævner at det derved ikke får indflydelse på google's resultater

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  catch! Skrevet kl. 17:24

Umiddelbart vil jeg sige no-go - men det gør jeg generelt, når der bliver nævnt iframe :-)

Iframe indebærer, at din side kommer til at fremstå som en del af hans side. Det er korrekt, at I derved undgår duplicate content, og hvis han laver det ordentligt, så er det en mulighed. Men få ham eventuelt til at forklare, hvordan han vil indlejre teksten fra din side via iframes...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)