Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis mig dit butiksvindue

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jer med fysiske butikker, kunne I ikke have lyst til at vise mig jeres butiksvindue, så jeg kan se hvilken udsmykning I der har gjort jer?

Og hvis I vil vise billeder indenfra butikken også gør det ikke noget :-)

Skriv gerne gode links til hvor der f.eks. kan købes streamers m.m. til at opsætte på ruder. Eller hvad I kan komme på af gode ting i forbindelse med åbning af en butik.

Hilsen Githa, Vildbasser.dk

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg laver selv deko i mine vinduer. Jeg har en børnetøjsbutik. Brug dine varer fra butikken, de lækreste og de flotteste. Gå en tur i din by eller tag til nobobyen og lad dig inspirere. Sørg for at der er noget i hele vinduets højde så der ikke virker tomt, eller så man kan se for direkte ind i butikken. Reoler, plader, bannere eller andet som baggrund er godt, netop også for ikke at det virker for rodet, når man kna se varer i vinduet og i butikken bagved.

Ang streamers, kontakt din lokale grafikker. De printer hvad som helts, og kommer gerne med ideér til hvordan det kan se ud m.v.

Mvh Anna-Birgitte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Tjek ogco.dk - der kan du se billeder af indretningen af alle de butikker der er med i kæden. Jeg er i Den der hedder Cadovius. Der kan du måske finde lidt inspiration.

Der er dog ingen billeder af vores vinduer.

Vi har fået taget funky billeder af en fotograf alle alle ansatte i butikken - hvor vi står i mærkelige positoner - hvor det så er forstørret op til kæmpe størrelse og sat på vinduet som et kæmpe klister mærke. På nogle af vinduerne er der billeder af alle de mærker vi udbyder i butikken. Og så er der en flyers der passer til. Det har vi fået rigtig god respons på.

Billederne på vinduerne bliver så skiftet ud et par gange om året - sådan at de passer til den sæson man befinder sig i (forår - sommer - efterår - jul)

Den eneste ulæmpe er .... at når folk er i byen - syntes de det er MEGA fedt at stå og pisse på vinduerne i fuldskab:S ! Men det må man tage med når man ligger centralt i byen.

Vi har ligeledes købt en 3 hjulet scooter - som dem de kører på i Italien og fået lavet logo på den :) Det giver omtale :)

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa

Jeg laver folie på vinduer, auto, skilte osv - så hvis du sender mig et billed af din facade og hvad du ønsker skal stå på den så sender jeg gerne et forslag og hvad prisen er for det !

Du kan evt. se lidt af hvad jeg har lavet på : www.123hjemmeside.dk/Kenn-Bo-Grafik

Du kan skrive til mig på : kennbo.grafik@gmail.com og jeg garantere at jeg kan komme med en pris der ligger meget lavere end mange andre !

MvH

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Ørbæk
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at få lavet en flot dekoration at dine ruder og/eller skilte.

Du er velkommen til at kontakte mig på mail@atdesign.dk eller tlf. 65 37 22 88 (jeg er dog først ved telefonen på mandag).

Og vi har selvfølgelig nogle fornuftige priser.

 

Hilsen Anita

www.atdesign.dk 
Vi laver NÆSTEN ALT i reklame!

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa,
Hvis du ønsker at dekorere dit udstillingsvindue med mine stickers er du velkommen til at kontakte mig så kan du købe dem til en særdeles god Amino-pris (kostpris). Størrelse og farve er valgfri. Du kan se mine stickers her. Hvis du derimod ønsker en anden figur - en vildbasse - kan det naturligvis også lade sig gøre. Mine stickers sælges som wall-art til børneværelser og kan snart købes på superleg.dk.

Mvh. Allan

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke være så nervøs for dine vinduer. Når du har lavet vinduer 20 gange - ved du hvad der fungere bedst for dig. Brug fin fantasi - brug rekvisitter - lav forskellige temaer.

Om sommeren kunne det være et "vandpistiols tema", lave et fastalavns tema. Lave et ski ferie tema. Find inspiration i alle ting.

Og ikke mindst prøv dig frem. Øvelse gør mester!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Og tag en tur igennem gå gaden i forskellige byer - og kig på butiks vinduer. Hav et kamera med og en blok hvor du kan skrive ned. Tag dem så en for en ! Dem du finder spændende altså!

Brug dem til at inspirere dig!

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvor har I købt den 3-hjulede knallert? Og hvor meget gav i for den?

Bedste Hilsner
Godfred

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)