Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste løsning indenfor dankortterminal søges - til lille butik!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nogen som kan hjælpe og komme med gode råd?

Vi skal muligvis åbne en lille butik og har derfor brug for en dankortterminal. Godt nok kan vi lave manuelle trækninger via Quickpay, meeeen på den måde får kunden jo ikke nogen kvittering så det går jo ikke helt til en butik.

Lad mig høre jeres forslag.

Mvh. Githa, Vildbasser.dk

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:02
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Der er ikke nogen billige genveje ... betal det det koster, eller drop dankort. Halve løsninger er mere besvære end til gavn.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46

Githa:
Vi skal muligvis åbne en lille butik og har derfor brug for en dankortterminal. Godt nok kan vi lave manuelle trækninger via Quickpay, meeeen på den måde får kunden jo ikke nogen kvittering så det går jo ikke helt til en butik.

Vil du åbne en lille fysisk butik? Hvis du regner med at du kommer til at sælge godt fra butikken - skal du ikke gå på krompromis med modtagelse af dankort. Det koster det - det koster , næsten lige meget hvilken leverandør du vælger. + du har den faste/variable rate der skal betales til pbs.

Overvej evt. en trådløs automat, som du kan medbringe hvis du skal på messer fra tid til anden.

http://www.dk-online.nu/Webnodes/da/Web/CMS/Forsiden .

Jeg har god erfaring med at modtage dankort. Vi vandt rigtig mange kunder på dette.

Når en betaling er gennemført med quickpay - kan du så ikke bare printe en kvittering ud til kunden?

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:25

Hej

Hvis du har en online løsning, så kunne du måske bruge den til at komme igang - man kan jo altid taste kortnummerne ind på computeren, som var det et netkøb, men.....

- Det er ikke helt efter bogen, da du ikke må taste informationen ind - det skal kunder selv gøre af hensyn til PCI compliance
- Du betaler en højere pris for en transaktion som er kørt online, frem for en som bliver kørt via en terminal
- Hvis transaktionerne bliver defineret som online køb, så har kunderne jo faktisk ret til at køre transaktionerne tilbage, på samme måde som nethandel (du kan jo ikke bevise at du faktisk har set kortet, hvis det er e-handlesløsningen der er brugt).

Så jeg tror heller ikke at der er nogle vej uden om at få en fysik terminal - lease den evt. indtil du finder ud af om butikkens koncept holder.

Mvh.

Jacob Koch

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 09:50

Tak for jeres svar... kan se I har forstået det lidt som om jeg vil finde en halv løsning der ikke er optimal eller hvad man skal sige. Det var nu ikke det jeg var ude efter, men f.eks. links til hvor jeg kunne få det billigste, men som er det samme som alt andet.

Jeg er selv kommet frem til at det bedst kan svare sig (hvis man vil leje, hvilket jeg vil som en start inden jeg ved om jeg skal fortsætte efter 1/4-10) igennem PBS selv. Der kan jeg leje for 245,- pr md inkl. software opdatering osv.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)