Hej. Jeg søger mindre firma eller person til et mindre partnerskab for nyt og meget spændende projekt. Du/I skal have gode evner inde for grafik og programering, og lysten selvfølgelig. Mine tanker var at I skulle udarbejde websitet, og står for noget teknisk hvis det skulle komme op med nogle problemer, det er tale om et engang arbejde fra jeres side (sådan da), men med løbende små ting, ikke det store snakker meget få timer pr. mdr. Jeg vil sørge for alt admin af siden, samt salg af selve konceptet til vores målgruppe, og drive selve virksomheden som ejer konceptet.. Lidt om mig, jeg er 25 år og er uddannet inde for markedsføring salg, og har meget gode papir inde for salg, og er pt. key acount manager en større virksomhed. Jeg har meget gode forudsætninger til at lave dette projekt. Jeg forstiller mig, at en samarbejds partner får nogle anparter i firmaet af en aftale % fra begge sider. I vil derefter være en mindre del af det omkring sparring hvis i har input til virksomheden, derefter selvfølgelig ellers hvad der er aftalt. Jeg vil ikke nævne projektet for meget her, da det er nogle meget unikke ting i blandt som gøre det meget anderledes. Men tale om et ren online projekt, med KÆMPE muligheder meget hurtigt. Dette er meningen det skal være en fuldtid beskæftelse for mig. Hvis nogle skulle mene det evt. kunne være spændende for netop dig eller jer, send mig gerne en mail, om hvad I kan og hvem i er, så vil jeg selvfølgelig åbne det lidt mere. Men man kan roligt sige, at dette kan være en stor mulighed I kan få helt gratis Håber at høre noget fra nogle ildsjæle.
|
Jeg vil gerne høre lidt mere om opgaven, du skal være velkommen at kontakte mig.
Mvh
Brian Jørgensen