Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker og programør under samme tag søges - til spændende koncept

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger mindre firma eller person til et mindre partnerskab for nyt og meget spændende projekt.

Du/I skal have gode evner inde for grafik og programering, og lysten selvfølgelig.

Mine tanker var at I skulle udarbejde websitet, og står for noget teknisk hvis det skulle komme op med nogle problemer, det er tale om et engang arbejde fra jeres side (sådan da), men med løbende små ting, ikke det store snakker meget få timer pr. mdr.

Jeg vil sørge for alt admin af siden, samt salg af selve konceptet til vores målgruppe, og drive selve virksomheden som ejer konceptet..

Lidt om mig, jeg er 25 år og er uddannet inde for markedsføring salg, og har meget gode papir inde for salg, og er pt. key acount manager en større virksomhed.

Jeg har meget gode forudsætninger til at lave dette projekt.

Jeg forstiller mig, at en samarbejds partner får nogle anparter i firmaet af en aftale % fra begge sider.

I vil derefter være en mindre del af det omkring sparring hvis i har input til virksomheden, derefter selvfølgelig ellers hvad der er aftalt.

Jeg vil ikke nævne projektet for meget her, da det er nogle meget unikke ting i blandt som gøre det meget anderledes.

Men tale om et ren online projekt, med KÆMPE muligheder meget hurtigt.  Dette er meningen det skal være en fuldtid beskæftelse for mig.

Hvis nogle skulle mene det evt. kunne være spændende for netop dig eller jer, send mig gerne en mail, om hvad I kan og hvem i er, så vil jeg selvfølgelig åbne det lidt mere.

Men man kan roligt sige, at dette kan være en stor mulighed I kan få helt gratis

Håber at høre noget fra nogle ildsjæle.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 19:22

Jeg vil gerne høre lidt mere om opgaven, du skal være velkommen at kontakte mig.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 19:25

Hej Jesper

Det lyder da spændende! Hvad omhandler opgaven, dvs. er det en form for socialt medie, bare en webside?

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Århus
Tilmeldt 23. May 09
Skrevet kl. 19:29

Det er ikke et socialt medie, et website, måske en slags portal..

Har i mulighed for at sende jeres nu eller mail til mig.

Fra Århus
Tilmeldt 23. May 09
Skrevet kl. 19:32

Mente nr, og ikke nu .-) ups

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 19:56

Du skal være velkommen at skrive til mig via kontaktformularen på min hjemmeside. ComputerLab.dk

Du har ikke åbnet for PM endnu.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:45

Hej Jesper.

Du har ikke opgivet din e-mail adresse, men du er velkommen til, at skrive til mig på ja@wogw.dk for at evaluere mulighederne. Du kan se mere om os på www.ehandelsburerauet.dk.

Jeg har følgende spørgsmål til dig:

1. Findes der en konkret forretningsplan?
  2. Hvordan er konceptet testet i markedet?
  3. Hvad er dine realistiske forventninger til vækst og fortjeneste?
  4. Hvilken risiko påtager du dig?

Mvh

Jens Adamsen

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:47
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:58

Hej jesper

Jeg er grafiker/webdesigner og jeg syntes det lyder spændende og vil gerne høre mere om projektet..

Send mail til sussie@grafield.dk

sussie

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:08

Hej Jesper,

Jeg forstår dig ikke helt her, tør du ikke springe helt ud i det?

Hvis det er noget du skal leve af, hvorfor vil du så have et firma til at få x %? Husk at se lidt frem i tiden, da det måske er bedre at invistere dine egne penge i projektet, end at lade et firma få %'er.

Hvis jeg havde facebook, google eller yahoo! ideen ville jeg ALDRIG nogensinde starte ud med at give % til et firma for en modydelse, her ville jeg helt sikkert selv finde pengene.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)