hej langt om længe synes at jeg kan sige at www.organicdreams.eu er klar, saa hvad er jeres dom? tak mvh anders |
Hvorfor ik lave en dansk oversættelse, det sælger bedre i DK ;D
Hvorfor ik lave en dansk oversættelse, det sælger bedre i DK ;D |
ja det gør det ;-) men nu henvender siden sig ikke til dk, ikke i første omgang ihvertfald, men FR. |
Jeg synes både det ene og det andet - men det er sådan set ligemeget, når jeg ikke er franskmand. Æstetik og designsmag er ekstremt forskelligt fra land til land - tænk bare på de tyske eller italienske underholdningsprogrammers studier f.eks. Hvis du skal have et brugbart svar, så spørg din målgruppe - du er sikkert så god til fransk, at du hurtigt kan finde en fransk version af Amino eller lignende at stille dit spørgsmål på. God vind
chr |
Okay troede bare du ville sælge til DK os, derfor mit svar... Men synes layoutet er godt dog er der utroligt meget tekst til produkterne. Ja faktisk alt for meget for tvivler på nogen overhovedet læser alt det. Måske du kunne skære det lidt til og forkorte det uden at miste essensen. Ud fra de franske kunder vi har, og deres design - opbygning - info osv så ser det ud til at siden passer ganske godt til det marked. Dog burde du kontakte nogle franske forbrugere og få deres vurdering, for det vil sikkert give det bedste svar på dig spørgsmål. |
Jeg synes, I er sluppet rigtig heldigt fra det. Fed side Skal ikke gøre mig klog på, om den rammer jeres målgruppe. Held og lykke med det! Mvh, |
Hej Anders En rigtig fin webshop du har fået dig her Jeg har kun testet på den engelske version af sitet. Jeg har to punkter, som jeg synes du skal arbejde videre med: 1) Forsiden Det er super fint med de fire sellings-points, men hvorfor ikke indsætte dem i en box, skriv: "Why Organic Dreams?" og list så de fire argumenter stort og tydeligt, så folk får smidt det direkte i hovedet, hvorfor de skal handle her og ikke hos konkurrenten. Pas på med de meget kunstnerriske skrifttyper på billeder - de er meget svære at læse. F.eks. opfattede jeg meget sent at der står "Delivery charge free on orders over 79" på forsiden - simpelthen fordi skrifttypen er så speciel. Det ser meget lækkert ud, men husk at dit primære mål i denne shop vel er at sælge produkterne. Nogle gange må man gå på kompromis med skønheden for at hjælpe brugervenligheden. 2) Navigering Man bliver nødt til at trykke på billederne i venstre side for at komme ind på produktgrupperne. I skriver faktisk "click on image" i overskriften. Hvorfor gøre det så besværligt? Hvorfor ikke blot indsætte en tydelig knap, som guider den besøgende ind på produkgruppen? Husk jo flere "forhindringer" du stiller i vejen for kunden, jo større risiko er der for, at kunden smutter til konkurrentens webshop. Tag kunden i hånden, guide ham igennem shoppen fra forside til produktoversigt til produktvisning og videre til checkout. Gør det tydeligt hvor man skal trykke for at komme videre og du vil opleve din konverterig stiger. Håber du kan bruge rådene. Held og lykke med salget |
Hej Alle Tak for jeres tilbage meldinger. Jeres opsavationer er skrevet ned og jeg vil prove at se paa det. mange tak mvh anders ps: saa vil jeg prove at finde den franske Amino og hoere der, som i forslog. Haaber at der er en fransk Amino, alle lande burde have en Amino
|