Jeg går og overvejer om vi skal outsource annoncesalget på Bryllup.dk Hidtil har vi selv stået for det, men vi er ikke sælgere og har ikke lyst til at bruge den nødvendige tid på opgaven. Jeg kender dog ikke rigtig mulighederne, så hvis nogen enten kan henvise mig til kontaktpersoner eller måske give deres mening om en sådan outsourcing, så hører jeg MEGET gerne om det. Opgaven er dels nysalg og dels support af eksisterende (dvs. sørge for at deres annoncer bliver rettet, bannere lagt online osv.). Den sidste del kunne vi nok godt selv sidde med. Hvordan sælger andre sites annoncer? Jeg har i en årrække oplevet at det bliver mindre og mindre rentabel at have fastansat personale til en sådan opgave. Hvad gør andre i samme størrelse - www.min-mave.dk, www.feltet.dk, www.bold.dk osv? Skal måske lige tilføje at det er vores leverandøroversigt - altså specifikt, målrettede annoncer fra forhandlere i bryllupsbranchen til brudepar - dvs. det ikke (i hvert fald ikke hidtil) har været generiske annoncer som TDC, Danske Bank osv. |
Hej
Vi benytter adServing International på hjemmeside BodyMod.dk.
Da vi dog ikke har brugt dem så længe kan jeg ikke rigtig give dem nogen anbefaling - men indtilvidere har de fungeret godt nok.
adServing kontakter de forskellige potentielle annoncører for dig og sparer en for en masse tid.
Prøv evt. at læse lidt mere om dem på deres hjemmeside eller giv dem et kald og spørg efter Adam Naser <-- Han håndtere nye medie-ejere.
Mvh.
Janus B. Christensen
P.S. Du må gerne henvise til os hvis du ringer derind ;)