Jeg har sat ProvideSupport op for en kunde, og de er vist ret glade for det. Da jeg satte det op, så jeg, at det er meget fleksibelt, og generelt fungerer rigtig godt. Det er muligt at have flere operators, og en besøgende tilknyttes én specifik operator, som har ansvaret.
Jeg har både arbejdet med LivePerson og Providesupport. Sidstnævnte er ganske fint og man kommer langt for få penge. Jeg vil dog helt klart anbefale LivePerson - Det er et virkeligt super system, hvor der er mange muligheder.
- Integrationen/branding af vindue er god - Gode muligheder for at koble systemet sammen med Analytics - Spændende muligheder for opsøgende salgsarbejde(fx tilbydes chat aktivt hvis en besøgende har været længe på en betalingsside)
Jeg vil gerne hjælpe Jer med systemet. Jeg studerede nogle forskellige chatprogrammer for et år siden og gik her meget i dybden med mulighederne samt den tekniske opsætning.
Hvis nu chatprogrammet skal fungere helt enkelt så det blot popper op hos mig når en kunde skriver, og så chatter vi frem og tilbage - og det er så det... ingen statistik eller andre smarte finesser - bare helt simpelt... måske er det bare en kode som ligges ind i kildekoden... (hvis man da kan det...)
Såvidt jeg husker så er Providesupport styret fra en browser, men LivePerson kan du bare køre som MSN Messenger faktisk.
Uanset at du gerne vil undgå en masse funktioner, og bare have det basale, vil jeg foreslå dig LivePerson. Det ser bedst ud, og integreres godt med ens egen side. Derudover er jeg sikker på, at hvis en del af Jeres kunder bruger det, vil I begynde at benytte de andre funktioner, og se på statistik. Det kan være et fint værktøj til mersalg.
ok - så må jeg jo se på det - tænkte lige at vi måske kunne spare lidt på den konto Vi er i gang med at få programmeret en ny shop i egen kildekode - det bliver supergodt - men der løber bare omkostninger på hele tiden.... så vil man have det bedste betalingssystem, det bedste flow i ordrestyringen, det bedste.... men det giver forhåbentlig afkast i sidste ende !
Bare et input. Nogen der kender et godt GRATIS program til kunde chat support der kan blive integreret på din side ? selvfølgelig helst uden reklamer. Findes det ??
Jeg har tidligere set på dette: http://www.volusion.com/livechat_download.asp, som er gratis - Selvføgelig med en række begrænsninger. Der er ikke reklamer, men en lille tekst hvor der står at det er fra Volusion.