Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket chatprogram til shop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi skal have et online chatsystem i vores shop - som vises når vi er online - og som skjules, men modtager mailbesked, når vi ikke er online.

Vi er 2-3 personer som skal kunne bruge det.

Jeg har kigget på LivePerson - men er der andre alternativer som er bedre?

Det skal være nemt at håndtere, fungere i praksis og det skal kunne systematisere så vi ikke alle tre sidder og svarer på de samme ting.

Hvad bruger i eller har erfaring med?

Mange hilsener Helle

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:18

Jeg har sat ProvideSupport op for en kunde, og de er vist ret glade for det. Da jeg satte det op, så jeg, at det er meget fleksibelt, og generelt fungerer rigtig godt. Det er muligt at have flere operators, og en besøgende tilknyttes én specifik operator, som har ansvaret.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:08

Hej Helle,

Jeg har både arbejdet med LivePerson og Providesupport. Sidstnævnte er ganske fint og man kommer langt for få penge. Jeg vil dog helt klart anbefale LivePerson - Det er et virkeligt super system, hvor der er mange muligheder.

- Integrationen/branding af vindue er god
- Gode muligheder for at koble systemet sammen med Analytics
- Spændende muligheder for opsøgende salgsarbejde(fx tilbydes chat aktivt hvis en besøgende har været længe på en betalingsside)

Jeg vil gerne hjælpe Jer med systemet. Jeg studerede nogle forskellige chatprogrammer for et år siden og gik her meget i dybden med mulighederne samt den tekniske opsætning.

Jeg håber I finder en passende løsning.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 13:04

Tak for svar :·)

Hvis nu chatprogrammet skal fungere helt enkelt så det blot popper op hos mig når en kunde skriver, og så chatter vi frem og tilbage - og det er så det... ingen statistik eller andre smarte finesser - bare helt simpelt... måske er det bare en kode som ligges ind i kildekoden... (hvis man da kan det...)

hvad skal man så kigge på?

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:10

Hej Helle,

Såvidt jeg husker så er Providesupport styret fra en browser, men LivePerson kan du bare køre som MSN Messenger faktisk.

Uanset at du gerne vil undgå en masse funktioner, og bare have det basale, vil jeg foreslå dig LivePerson. Det ser bedst ud, og integreres godt med ens egen side. Derudover er jeg sikker på, at hvis en del af Jeres kunder bruger det, vil I begynde at benytte de andre funktioner, og se på statistik. Det kan være et fint værktøj til mersalg.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 13:23

ok - så må jeg jo se på det - tænkte lige at vi måske kunne spare lidt på den konto Wink Vi er i gang med at få programmeret en ny shop i egen kildekode - det bliver supergodt - men der løber bare omkostninger på hele tiden.... så vil man have det bedste betalingssystem, det bedste flow i ordrestyringen, det bedste.... Surprise men det giver forhåbentlig afkast i sidste ende !

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare et input. Nogen der kender et godt GRATIS program til kunde chat support der kan blive integreret på din side ? selvfølgelig helst uden reklamer. Findes det ??

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:27

Kender kun sådanne gratis  systemer lavet til joomla

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:33

Hej Christian,

Jeg har tidligere set på dette: http://www.volusion.com/livechat_download.asp, som er gratis - Selvføgelig med en række begrænsninger. Der er ikke reklamer, men en lille tekst hvor der står at det er fra Volusion.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)