Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til min facebook fanside?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Så hvis vi nu antager at jeg vælger at lade tingene være som de er. Hvilke muligheder er der så for at blive vist på fans'enes forsider? Er det så kun den der hedder »share« ?

Ja, og så reklamer og under "Suggestions" og "Highlights" :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:08

Hej Helle

Når du har en Gruppe, så er der desværre ikke de store muligheder for at blive vist på dine medlemmers forside. I gruppen har du primært kun mulighed for at skrve til folks indbakke  + invitere til et event.

Hvis du kunne finde på at oprette en Fanside, så vil du kunne være bedre i kontakt med dine kunder via nyheder/news feed uden at spamme deres indbakke.

Jeg har prøvet at skifte fra gruppe til fanside en enkelt gang og jeg synes, at det gik rimeligt godt. Vi sendte en besked ud til at alle om, at vi ændrede fra gruppe til fanside og det var her, at man kunne følge "produktet". Der var en stor del, der fulgte med hurtigt. Noget tid efter sendte vi en besked igen og sagde, at gruppen ville blive lukket, men her er vores nye fanside.

Det lyder som, at du ikke er helt tilfreds med muligheder i gruppen, så jeg vil råde dig til at oprette en fanside uden at gøre den offentlig. På den måde kan du lige tjekke muligheder osv. iden, at du bestemmer dig.

vh simon

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 13:32

Hej Helle,

I sin tid oprettede jeg en alm profil for min virksomhed, hvor jeg så fik en masse venner.

Jeg annoncerede dengang på Facebook med en annonce.

Når du annoncerer har du adgang til en helt anden hjælp fra Facebook, da du så er betalende bruger.

Facebook gjorde simpelthen det for mig, at de flyttede alle mine venner fra min profil over på en fanside - dvs. jeg fik ALLE med.

Jeg vil råde dig til at oprette en annonce, så du får adgang til hjælp fra deres salgsafdeling.

Det er IKKE dyrt at oprette en annonce, du kan vel slippe med en 100 lap inden du har fået flyttet medlemmerne af din gruppe over på en fanside.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)