Nu har jeg siddet og spejdet internettet igennem for at finde ud af hvem der i Danmark er importør af slikket Skittles, men kan ved gud ikke finde ud af det... Slikket sælges ikke særlig mange steder i Danmark mere, hvilket jeg synes er underligt, men skriver mere eller mindre for at høre, om nogen herinde ved hvem der står for at importere slikket i Danmark eller muligvis i Tyskland/England (hvor det sendes til DK)...
Synes priserne varierer meget, men personligt så vil jeg helst have de store poser fremfor de små 50 grams eller hvor små de nu findes. I lufthavnen findes de vist nok i sådan nogle rør med 150 gram eller sådan cirka deromkring. Så på en engelsk netbutik at man kunne købe en post med lidt over 1 kg i - se det var jo en størrelse der ville noget, hehe - altså såfremt den ikke kom til at koste alt for meget :o) Men synes bestemt du skal undersøge markedet - selv på Facebook er slikket savnet, så lidt opmærksomhed i de danske Skittles grupper der er derinde, burde kaste nogle ordrer af sig ;o)