Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør til wordpress plugin?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har fundet det (næsten) idéelle wordpress plugin til at lave personlighedstests i. Der er dog lige den mangel, at den ikke beregner points. Udvikleren påstår, at det ikke kan lade sig gøre. Kan det virkelig ikke det?

Det drejer sig om dette plugin: http://www.netconcepts.com/wordpress-quiz-plugin/

Nu er jeg jo ikke programmør, så jeg mener, at for den rette kan det lade sig gøre.

Er der én der tør tage udfordringen op og hvad er din pris?

Smile

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 11:56

Hej Simona

Kan du evt. sende et link til din test, og så skrive præcis, hvad det er der mangler? Du skriver den skal beregne points, men ud fra hvad og hvordan? Alt kan jo i princippet lade sig gøre, men jeg skal vide lidt mere om det for at kunne give en pris.

Mvh. Jens

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 12:03

Hej Jens,

Jeg har oprettet en test her: http://familietricks.com/test-1/

Ved svarene skal der beregnes således:

Aldrig = 1 point

Sommetider = 2 point

Altid = 3 point

Så når brugeren tager testen, skal der tilsidst beregnes det samlede antal point for den pågældende bruger.

Smile

Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:11

Simona - Uniquebook:

Hej Amino'er,

Jeg har fundet det (næsten) idéelle wordpress plugin til at lave personlighedstests i. Der er dog lige den mangel, at den ikke beregner points. Udvikleren påstår, at det ikke kan lade sig gøre. Kan det virkelig ikke det?

Det drejer sig om dette plugin: http://www.netconcepts.com/wordpress-quiz-plugin/

Nu er jeg jo ikke programmør, så jeg mener, at for den rette kan det lade sig gøre.

Er der én der tør tage udfordringen op og hvad er din pris?

Smile

Hej.

Jeg skimmede lige koden igennem og umiddelbart er det rigtigt at koden ikke ligger op til, at det blot er en simpel ændring. Men naturligvis er det muligt - det kræver blot at man hvordan det skal fungere. Men det kan sagtens ske at meget af koden skal skrives om.

Vær i øvrigt opmærksom på licensen. Hvis du laver nogen form for ændringer i koden, så skal den nye kode frigives til frit brug for alle (og det ligegyldigt om du har betalt penge for at få lavet ændringerne).

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 12:13

Forresten,

Så skal den jo også beregne, at hvis brugeren scorer mellem 14-25 point skal DET svar gælde, mellem 26-35 skal et andet svar gælde osv.

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 12:31

Jan:

Hej.

Jeg skimmede lige koden igennem og umiddelbart er det rigtigt at koden ikke ligger op til, at det blot er en simpel ændring. Men naturligvis er det muligt - det kræver blot at man hvordan det skal fungere. Men det kan sagtens ske at meget af koden skal skrives om.

Vær i øvrigt opmærksom på licensen. Hvis du laver nogen form for ændringer i koden, så skal den nye kode frigives til frit brug for alle (og det ligegyldigt om du har betalt penge for at få lavet ændringerne).

Ja, men jeg skal bare have et plugin der kan laves som jeg vil have det. Om det så skal være et helt nyt, er ligegyldigt. Det her plugin viser hvordan det skal fungere og så kan man gå ud fra det. Udvikleren har ikke gjort noget ved det siden det blev lavet for et år siden, og det fungerer jo ikke efter hensigten, som det er.

Der findes i den hele vide verden ikke et plugin kan gøre det her, så det må være på tide at nogle laver et Tongue Tied

Der er dog et andet som kan beregne point, men det er besværligt. Man skal skrive hver test ind i selve koden, oprette templates og egne felter. Efter instruktionen, er der INGEN der forstår en bønne af, hvordan man skal sætte det op. Der er ingen support og man kan ikke kontakte udvikleren. Hvad gør man så?

Det findes her: http://kanslozebagger.org/wbquiz

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 12:44

Hej igen

Har lige skimmet koden igennem, som der også skrives, skal der skrives en del om. Jeg ville nok prøve at søge efter andre plugins, som måske har denne funtionalitet. Vi er oppe i et forholdsvis højt beløb, hvis det skal laves.

Mvh. Jens

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 12:56

Ok. Er der så nogen, der i menneskesprog (evt. babysprog) kan forklare mig, hvordan man sætter det her op:

Det findes her: http://kanslozebagger.org/wbquiz

Instruktionen er skrevet i programmørsprog, og ved en googling er der heller ikke andre der forstår det...

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 21:35

Hej Simona,

Jeg tror at det nemmeste for dig er at finde et system, som du betaler dig fra at få sat op. Vi har lavet systemer som dem du efterlyser, men ikke som et plugin - klar til installation sammen med wordpress, vi kan godt implementer det i Wordpress, men det vil koste nogle timer.

Du er velkommen til at kontakte mig for et konkret tilbud.

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 11:07

Hej Simona,

Nu er dit indlæg ved at være et par dage gammelt ;o)

Så jeg vil egentlig bare høre om du har sat noget iværk med programmering af plugin'et

Ellers kan jeg sagtens give dig en pris på det. Jeg udvikler til dagligt masser af forskellige plugins og applikationer til Wordpress, Facebook og Iphone

Så du skal være velkommen til at kontakte mig - hvis det stadig har din interesse.

Mvh.

René Simonsen

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)