Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres holdning til Post Danmark B-post

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil gerne høre jeres holdning til B-post?

I sidste ende er det jo forbrugeren der spare penge ved det. - Men alle sender med A-post?

Hvis jeg nu ved en kunde skal have sin pakke senest fredag hvad er så bedst?

1. Sende mandag med B-post
2. Sende onsdag med A-post

_________

Jeg spørger fordi jeg er kommet i det problem, jeg skal sende en del maxibreve max 500 gram, og der er altså 5 kroner at tjene pr. pakke hvis det er b-post.

Jeg glæder mig til at høre fra dig

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 14:42

Send det som B-post men vær opmærksom på, at ifølge reglerne skal b-post afleveres på osthuset.

At postdk så ikke kontrollerer om posten kommer fra postkasser eller fra posthuset er en anden snak Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:45

Mener bestemt ik at man kan sende pakker som B-Post. Er det ik kun forbeholdt breve?

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:47

Det giver vel det samme, blot billigere.

Måske antallet af forsvundne breve stiger, da de er i Post Danmarks varetægt i længere tid. Surprise

Husk også at pakkepost op til 1 kg. også er ca. 5 kr. billigere end maxibrev på 500g., hvis vi snakker erhvervspakke.

Så sørg for at sende så meget til dine kunders arbejdspladser som muligt, så er de der også til at modtage brevet / pakken.

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 14:47

Det gælder breve, storebreve  og maxibreve. I mit tilfælde maxibrev.

Jeg har hellere ikke et problem med at give det på posthuset, - det kan alligevel ikke komme ind i de røde postkasser.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:00

Hvis dine kunder ik forventer hurtig levering, så sende det dog som B-Post og tjen den ekstra skilling. Hva der er sparet, det er tjent ;D

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 15:00

Jeg sender en del post ud, som vejer mellem 500 g og 1 kilo. Der kan jeg spare 10 kr pr forsendelse, ved at sende som B-post, så det gør jeg konsekvent.

Jeg lavede nogle stikprøver i starten, hvor jeg bad udvalgte kunder melde tilbage og fortælle, hvor hurtigt deres bestilling kom frem - og langt de fleste havde pakken hos sig næste hverdag. Nogle enkelte havde den efter 2 dage.

Jeg havde i starten mine forbehold, for "det er da lidt andenrangs med B-post", men jeg syntes ikke det er andenrangs, at kunne tilbyde mine kunder produkter og porto lidt billigere Smile

HIisen fra Hanne

NetMama.dk

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 15:28

Hej Hanne,

Jeg har samme tanker, jeg synes også det er lidt andenrangs.. Og da det er vigtig for mig mine kunder kommer igen, så tror jeg ikke jeg tør tag chancen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)