Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdatering af "titel"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har for nogle dage siden (på opfordring fra Jer) fået installeret Wordpress All in One SEO pack (tror jeg nok den hedder).

Jeg har udfyldt titel, description og keywords. Men hvor lang tid går der, førend at google har fundet ud af at jeg nu har ændret i det? Ca 2 dage siden jeg har ændret i det.

Desuden har jeg tags på siden, er det skadende for titel, description og keywords. Jeg kan nemlig se, at hvis nu jeg fx søger på "opvarmning varmereserve" på google er resultatet for min side www.aktivmotion.dk følgende:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=opvarmning+varmereserve&meta=lr%3Dlang_da

Øverst står titlen på min side, altså "Aktiv Motion", men jeg har sat titlen til at skulle være "OPVARMNING ER HAMMER VIGTIGT". Description på google noterer mine tags til indlægget og ikke den description jeg har lavet i SEO all in one pack.

Lad os nu søge på noget andet. "Bakkeløb". Resultat (er vidst midt på side 3:

http://www.google.dk/search?q=bakkel%C3%B8b&hl=da&lr=lang_da&start=20&sa=N

Så er titlen som den skal være "BAKKELØB" men description er ikke som den skal være?

Er der nogle kloge hoveder derude der vil hjælpe lidt - jeg har ikke så meget styr på alt det der SEO-noget :)

Med venlig hilsen

Jens Jakob Andersen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 08:40
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:09

Googlebot skal kigge forbi din side og bemærke ændringerne, før de kan blive registreret.

Der er flere faktorer, som afgører, hvor ofte Google kigger forbi. De vigtigste er mængden (og kvaliteten) af links til din side og frekvensen af opdateringer på siden.

Men du skal væbne dig med lidt tålmodighed, når du ændrer på dine sider. Det er ikke usædvanligt for mange sider kun at blive besøgt hver 14. dag eller sjældnere.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 10:15

Jeg siger mange tak for hjælpen!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 10:16

Ak jeg måtte lige komme på igen

Det har ingen negativ indflydelse at jeg har tags vel?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:28

jauvert:

Det har ingen negativ indflydelse at jeg har tags vel?

Næh nej, hvis du synes, at tags er gavnlige for dine brugere, så fortsæt endelig med at bruge dem.

(Dit Wordpress-tema bruger også uddrag i stedet for hele indlæg på tags- og kategorisider, så der er heller ikke nogle duplicate content-problemer på den front) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)