Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ingeniør, værktøjsmager, opfindertype søges.. har ide, mangler snilde og matematik :P

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 03:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle aminoer.

Jeg har de sidste par år, gået med en lille ide, som jeg ikke rigtigt har haft tid til at lege færdigt med selv. Ligesom alle andre, med en opfindelse i ærmet, har jeg tumlet frem og tilbage med denne tanke, men er kommet frem til at jeg måske har brug for hjælp udefra, før den bliver løst..

Jeg har selv kreeret et par løsningsforslag, men det er som om den endelige fintuning er nødvendig.

Dimsen, er et tilbehørstykke til indsuget på en støvsuger. Hvad det helt specifikt skal bruges til kan vi altid komme ind på hvis vi når så langt. Det eneste jeg kan sige er, at den vil gøre tingene lettere for brugeren, og blive ekstremt billig i produktion.. hvorfor jeg tror der er et marked for en sådan.

Det jeg har brug for er en ingeniør, værktøjsmager, opfindertype med en iderig hjerne, til at hjælpe mig med at gøre min ide bedre ( den er ret simpel i sin form, men der er altid plads til forbedringer ), til at få lavet en eventuel prototype og sidst men ikke mindst til at teste denne, på en række forskellige støvsugertyper.

Jeg har en ide om, der er en smart løsning, og en matematisk klogeåge løsning på denne ide, hvorfor jeg søger i begge ender af spektret..

Dingenoten skal laves i plastik, så hvis du er en ørn til den slags, ville det være fino fino.

Lad mig høre fra dig hvis du mener du kunne være den rigtige.

Fra herning
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:37

Jeg er værktøjsmager, så det kan være jeg kan hjælpe dig.

Du kan sende en e-mail på henrik@hlmgroup.dk med lidt mere info.

Mvh Henrik Mathiesen

HLM Group

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 00:48

Jeg vil gerne hjælpe dig, hvisk du ikke har/får andre muligheder.

Jeg behersker hele forløbet fra ide generering, skitse tegning, tekniske beregning (universitetsniveau), 3D tegning, erfaring med 3D print og projektledelse af en lang række udviklingsprojekter.

Jeg har dog travlt for tiden men giver gerne det hjælpende skub.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)