Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hævning i Quickpay - hvor lang tid efter gennemført betaling??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for knap 3 måneder siden solgt en vare på forudbestilling. De har betalt med dankort og nu kommer varen så i morgen hvor jeg kan afsende den. MEN i Quickpay skriver de, at der kun kan gå op til 2 måneder, men er der nogen som har forsøgt sig med dette - altså kan der hæves udover den angivne tid?

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 23:04

du har da ikke andet end et par dage til at hæve beløbet...jeg mener man kan udskyde hævningen, men husker ikke hvor længe...står det ikke på sitet

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 23:20

Hej

Vi har aldrig haft problemer selv med transaktioner som har været reseveret en del længere end i din sag. dog er man vist ringere stillet iht. PBS betingelser vedr dækning på kort o.l. ved først at hæve ordren nu.

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 07:52

Jo der står lidt i Quickpay, men derfor kan det jo ske man kan hæve yderligere tænker jeg :-)

En gennemført autorisation er juridisk gyldig i 7 dage (jvf. indløsningsaftalen med PBS). Men i praksis vil en autorisation være anvendelig i 2 måneder. Dvs. pengene kan typisk captures (hæves), op til 2 måneder efter autorisation

I  god tid

PBS garanterer (jvf. indløsningsaftalen) at pengene kan trækkes.

Sidste dag

Transaktionen er foretaget for 7 dage siden. Dvs. den sidste dag som PBS juridisk garanterer dækning.

Overskredet

Transaktionen er foretaget for mere end 7 dage siden. Inden I sender varen skal I derfor være sikre på, at pengene fortsat kan captures (hæves).

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)