Jeg har brug for at få dem tømt og sorteret i varenumre/ordrenumre, pakket på godkendte eur-paller.
2 af containerne skal opbevares i 3-6 måneder, der skal ikke plukkes af dem løbene men afhentes samlet pr. ordrenummer.
Den sidste container afhentes/leveres hurtigst muligt efter tømning. Skal leveres i skanderborg så vil også gerne have en pris på fragten fra dit lager til skanderborg syd, enten en pris pr. palle eller pr. bil.(33pll)
Jeg ser frem til at høre fra jer med en super pris.
Vi har 600 kvm lager i Aalborg, hvor vi kan tømme og sortere containere, giv os venligst et kald på 60 710 700/31 32 06 08, så finder vi nogle gode priser til dig.
Jeg har brug for at få dem tømt og sorteret i varenumre/ordrenumre, pakket på godkendte eur-paller.
2 af containerne skal opbevares i 3-6 måneder, der skal ikke plukkes af dem løbene men afhentes samlet pr. ordrenummer.
Den sidste container afhentes/leveres hurtigst muligt efter tømning. Skal leveres i skanderborg så vil også gerne have en pris på fragten fra dit lager til skanderborg syd, enten en pris pr. palle eller pr. bil.(33pll)
Hvis containerne ankommer indenfor de næste 3 uger, kan jeg via vores virksomhed Billig Pakkepost give dig en pris all-in på kr. 32.404,- inkl. tømning, sortering, pakning, opbevaring (i 3 måneder) og levering af de første 33 paller, men ekskl. selve EUR-pallerne. Giv mig et kald på 30125946 eller på 87260046 i dagtimerne, så kan vi snakke nærmere.
Mit formål med denne tråd er at få nogle prisindikationer således at jeg hurtigst muligt kan udvælge 1 eller 2 som vi kan føre konkrete forhandlinger med også omkring fremtidige leveringer. Så for at gøre det så enkelt som muligt så må i gerne komme med et prisoverslag på den ønskede ydelse.
Tak til Jer der har brugt lidt tid på at komme med et konkret bud på prisen, så snart jeg har modtaget et par pris overslag mere så vil vi tage kontakt til de firmaer som kan løse vores ønsker til den rigtige pris.