|
OK, then: HVEM kan anbefale en bank, der er rimelig overfor virksomhederne, uanset om man har penge stående eller har et lån/kassekredit? Anybody? |
Jeg var også en af dem, som absolut intet vidste om dette og jeg vil da også lige spørge i banken hvad det nu er for noget, for jeg har nemlig måtte lave min private konto om til en erhvervskonto, for at kunne bruge min netbank, -og det hører da slet ingen steder hjemme, for så mister jeg jo også de penge, hvis uheldet skulle være ude..
Jeg har skrevet til Basta (TV2's forbruger program). For selvom vi ikke er private forbrugere, så er vi da en slags forbrugere i banken m.m. og der må da helt klart indføres en lov, som beskytter os bare en lille smule. Det kan da kun være i bankernes egen interesse at virksomhederne har tillid til dem.
Selvfølgelig skal vi da sikre vores computere og ikke opføre os dumt iforhold til sikkerhed m.m. men gør vi det, så kan jeg ikke se at vi skal stå ringere end Fru. Jensen, som surfer rundt på nettet og handler, spiller, chatter m.m. Jeg tror nu at mange virksomhedsejere er meget ømme overfor deres cumputer og godt ved at der ligger følsomme oplysninger, som ikke skal "leges" med og hvis sikkerheden kan bevises i orden, så må banken skisme da også tage deres del af ansvaret.. Hvorfor skal vi ellers betale alle de gebyrer m.m. til dem ?
Så skriv til Basta, så vi får mere fokus på det, for jo flere der brokker sig, jo mere må de da kunne se at der er et problem. Du kan gøre det lige her: http://programmer.tv2.dk/basta/tips/?menu
Bliv gratis medlem