Hej alle ! Jeg arbejder sammen med Katja i samme firma, og vil lige deltage lidt i debatten også Vil starte med også at sige tak for både ros og ris. Vi tager selfølgelig de ting til os, som vi mener er relavante, heriblandt kritikken omkring den fnidrede tekst i kasserne på forsiden. Dette skyldes simpelthen dovenskab, og men også lidt fordi at reel webtekst kan skaleres betydeligt, ville i de små kasser ville sprænge designet. Men af hensyn til søgemaskinerne overvejer vi alm. webtekst. Så er der den mht. at man burde uploade en splash side, idet siden ikke er helt færdig endnu. Til det kan jeg kun sige ????. Siden er set fra et webmæssig side færdig..den har ingen døde links el. lign. Det Katja mener er at vi har flere katagorier og undersider som skal kobles på efterhånden. Bl.a. kommer der en lille hardware side, som et nyt koncept vi kalder "True Webcare". Generelt, og især i vores branche, gælder det om at få siden op så hurtigt som muligt, og sålænge den fremstår som et "færdigt" produkt, så er der ikke noget i vejen for at koble mere på hen ad vejen. Og uden f.eks. en kontaktformular, er det svært at få fyldt et fremtidigt link med referencer op |
FrostByteOne:Generelt, og især i vores branche, gælder det om at få siden op så hurtigt som muligt, og sålænge den fremstår som et "færdigt" produkt, så er der ikke noget i vejen for at koble mere på hen ad vejen. Og uden f.eks. en kontaktformular, er det svært at få fyldt et fremtidigt link med referencer op
Hvilken viden baserer du dine udtalelser på? Du/I er tydeligvis nye i branchen. - Eller meget gamle, som ikke har rykket sig i takt med udviklingen.
- Lige netop i den branche er det altså knald eller fald.. Enten er du meget, ellers er du intet.. - og i er altså ikke ret meget..
Det her er ligeså meget en provokation, som det er konstruktiv kritik - du skal ikke tro at du får alt leveret på et sølvfad i den branche du er trådt ind i!.
1. Jeres side er anonym
2. Man gider ikke til at finde ud af hvad i laver, når i gør det så svært
3. Og hvis jeres hjemmeside ser sådan ud, gider jeg ikke have
4. Hvad kan i? og hvad koster det?
5. Alt for meget tekst kontra billeder, tekst er fin! men det skal godt nok kraftig suppleres op.
Udover disse mere objektivt set fejl, har jeg mange subjektive ting til jeres side, - som jeg ikke vil bryde mig om at skrive.
USABILITY, USABILITY, USABILITY, USABILITY, USABILITY, USABILITY