Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ErhvervsFocus

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin i ugeavisen , det skal nok blive godt, jeg fik da kunder på avisartiklen, det er bare kanon måde at få kunder på, og det virker.

Mange hilsner

Jennifer Jensen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:21
Mange tak :) Ja det har da givet de første opkald og et møde.

Du skulle næsten ha set den i Vejle amts folkeblad, den var næsten lidt bedre, der var der både journalist og fotograf ude. Hvorimod den i ugeavisen stort set var en copy/paste af den pressemedd. vi sendte ud, billedet er ligeledes også et vi sendte med ud.

Du kan se dem på hjemmesiden hvis du skulle have lyst.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:23
God pointe Hans, den havde jeg ikke overvejet.
Tilmeldt 8. Jul 06
Skrevet kl. 21:24
Det lyder da bare godt, det vil jeg gerne se......

Mange hilsner

Jennifer Jensen

Tilmeldt 8. Jul 06
Skrevet kl. 21:27
Ups sender ud lige en link til din side

hilsen

Jennifer

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:14

Hej Martin

Jeg har bopæl og firma i Kolding og har aldrig hørt om bladet.Desværre!!

Mvh Kim

Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:40
Hej med alle herinde. Skal lige nævnes at jeg er direktør for erhvervsfocus Nu vil jeg lige kommet med et lille indlæg :-) Jeg har fuld forståelse for at man har en vis skepsis for annoncer. Vores problem er vi har svært ved at blive taget seriøst, da der er så mange knap så fine folk i branchen. Men vi gør det således: Vi ringer til potentielle emner i de forskellige områder vi har, KUN for et præsentationsmøde. Vi kommer derefter ud med en konsulent, som præsenterer magasinet for jer. Vi sæger både alm annoncer, og profil artikler. Vi får skrevet teksterne af en super journalist derefter, hvor alle ting bliver godkendt af jer, inden det kommer i magasinet. Vi trykker og sender det antal ud som området har at virksomheder, der er reg. som havende virksomhedspost hos Post Danmark. Det bliver så adresseløst omdelt via postdanmark, som får en net summe penge for det, vi har dog været ude for at nogle virksomheder ikke modtager magasinet, hvorefter vi så kontakter postdanmark med denne virksomheds oplysninger og får en redegørelse for hvorfor den enkelte virksomhed ikke har modtaget. Hvis noget ikke modtager magasinet, skal de bare kontakte erhvervsfocus, hvorefter vi sendet til postdamark. Vi forsøger på vores hjemmeside at dokumenterer at bladet bliver trykt og sendt ud. Og den enkelte virksomhed, kan desuden få oplyst alle relevante info omkring tryk og omdeling. Vi har haft gode erfaringer i de 4 snart 5 år vi er udkommet og forsøger at udvide med flere områder så vi til sidste dækker hele landet. Men vi er meget meget åbne omkring det vi laver og vil stå til rådighed omkring alle relevante spørgsmål til enhver tid. Håber I kigger det igennem og nogle af Jeres spørgsmål er blevet besvaret.
Side 3 ud af 3 (27 indlæg)