Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pizza til soldater

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Udover at jeg synes at det er en bragende god måde at støtte soldaterne (som har en lorte tjans) på, er det måske en forretningsmulighed til en iværksætter med gå-på-mod...

Send pizza/burgere/donuts/is etc. til Nato/FN udsendte, det kan være soldater, men også hjælpe- og nødhjælpsarbejdere...

(Og nej, jeg gider ikke for eller imod Israel i dette indlæg) Indlægget er ment som en idévækker.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:35

Hehe - jeg kan lige forstille mig et pizzabud i frontlinjen råbe: "Hey, hvem har bestilt en nr. 37?"

mvh Carsten

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:44

Ja, og de andre soldater der skuler noget så misundeligt på den der sidder og spiser pizza og is

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 15:59
Den var sq ny

Det er nok det mest modige firma jeg længe har stødt på - var især vild med den her sætning:
" We drive our ice cream van right up to the soldiers!"

Så hvordan de lige kommer ind i Libanon med en pakke friske Cornetto må guderne vide, men uden tvivl en af de mere udfordrende leveringer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05
Dato: 09-08-2006 15:59:12 Forfatter: netMedia.dk Den var sq ny

Det er nok det mest modige firma jeg længe har stødt på - var især vild med den her sætning:
'' We drive our ice cream van right up to the soldiers!''
Så hvordan de lige kommer ind i Libanon med en pakke friske Cornetto må guderne vide, men uden tvivl en af de mere udfordrende leveringer

Den dag et firma tilbyder at levere is direkte til Hizbollah, bliver jeg imponeret :)
- Konceptet virker nu engang bedst, når den ene part er voldsom overlegen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)