Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slut med fartbøder

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sælger produktet fordi du synes de gældende love vedr. fartgrænser i Danmark er forkerte og du mener dit produkt er løsningen, ja så har du vist misforstået demokratiet.

Næ, drop dit folie-produkt og vælg så en af disse to løsninger:

1. Få foretaget nogle troværdige undersøgelser der påbygger din påstand om at 10 km/t + ikke skader, og så er det ellers om at køre på med noget lobbyarbejde

2. Bliv selv politiker, opstil til folketinget og så kan du tale din sag der og arbejde hen imod en ændring af loven

Wink

Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:32

Thomas Reberholt:
Det er ikke lovligt det er rigtig

Hvorfor er tråden fortsat efter den bemærkning? Hmm

Hans 'forretning' er jo ren og skær vanvid

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 21:37

udvikler:
En røver kan vel også pakke sig selv ind i folie og undgå at blive optaget på overvågningskameraer, eller hva? Come on. Det virker da ikke.

Men det er prøvet!

"In Vancouver, a bandit wore a bag over his head with eyeholes torn out as he robbed a video rental store. But police are sure they know who to arrest. The bag the robber wore selected to wear was clear plastic, allowing the victims to see exactly what he looked like."

- http://www.lwcbooks.com/crooks.html

Ellers som de andre: Stop med at sælge varer, der er så usympatiske og sikkert en omgåelse af loven. Man mister også sympati for dine andre forretninger Sad

Mvh,
Michael

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 21:43

Marcus Henglein:
Hvorfor er tråden fortsat efter den bemærkning? Hmm

Hans 'forretning' er jo ren og skær vanvid

Jeg undrer mig virkelig over den samstemmende fordømmelse af et produkt som naturligvis ikke virker. 

Hver eneste dag overskrider en ret stor del af danske billister fartgrænserne og de vil naturligvis gerne slippe for en bøde. Fordi man så er godtroende og køber en usynlighedsfolie på nettet betyder det ikke at man er en dødsbillist. Vi andre vil også gerne slippe for en bøde når vi cykler uden lys, går over for rødt eller glemmer at klippe i s-toget. Min pointe er vel, at jeg synes det er langt værre at køre for stærkt end at putte folie på sin nummerplade og der er - trods alt - stadig en forskel.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Fra  Recnopharma Skrevet kl. 21:45

udvikler:

delinda:
Jeg var Sarkastisk. jeg synes ligesom alle jer andre at det er total uetisk.

Magisk folie på nummerpladen som bevirker at mennesker kan se cifre men kameraer ikke kan fotografere dem.  En røver kan vel også pakke sig selv ind i folie og undgå at blive optaget på overvågningskameraer, eller hva? Come on. Det virker da ikke.

LOL Big Smile

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 21:50

Altså du er klar over, at produktet er ulovligt, men du sælger det alligevel. Hvordan kan du mene, at det er iorden?

Hilsen Alexander

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:07

Det her er da den dummeste tråd. Nogensinde! Samfundet bruger oceaner af penge på at bekæmpe fartsyndere, og få antallet af trafik dræbte ned. Og her kommer der så en gut der vil sælge et produkt, der et eller andet sted appelere til at man bare skal stikke sin sunde fornuft skråt op! Hvad er det for en verden vi lever i? Skal man ikke  stå til ansvar for sine handlinger og forseelser? Skal man bare være ligeglad? Er loven til for at blive brudt? Hvis ikke det produkt er ulovligt, så bliver det det. Og hvis man køber det produkt, så anbefaler jeg at du vedlægger en henvisning til en læge. For hvis man køber det, bør man opsøge hjælp.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:12

http://www.fotostop.dk/

Værsgo. Linket til vidunderproduktetAngry

Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Skrevet kl. 22:19

udvikler:
Fordi man så er godtroende og køber en usynlighedsfolie på nettet betyder det ikke at man er en dødsbillist

Jamen, det er ulovligt? Der kan vel ikke være så meget at diskutere.

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Skrevet kl. 22:19

udvikler:
Fordi man så er godtroende og køber en usynlighedsfolie på nettet betyder det ikke at man er en dødsbillist

Jamen, det er ulovligt? Der kan vel ikke være så meget at diskutere.

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)