Kære Amino’er. Håber, det er okay jeg poster en eftersøgning her, da jeg har et produkt, der vil egne sig godt til visse webshops. Derfor leder jeg efter en samarbejdspartner, der allerede har en succesfuld webshop – gerne indenfor IT/telefoni accessories. Mine ”krav” er som følger: · Du er interesseret i at udvide din nuværende webshop med en eller to produktgrupper mere. · Du skal have bevist, at din nuværende webshop har succes, herunder antal besøgende, konverteringsgrad, indsats indenfor SEO, med mere. · Du skal være villig til at indkøbe et mindre varelager (minimums værdi ca. dkk 6,500). Gerne mere. · Du skal have interesse i et længerevarende samarbejde på produkterne. · Du forpligter dig til IKKE at benytte andre forhandlere under samarbejdet, samt i en vis periode efter, såfremt en af parterne opsiger aftalen. · Jeg forbeholder mig ret til at sælge til virksomheder/foreninger, men ikke til enkelt kunder i Danmark. · Der er mulighed for at sælge under eget brand, fælles brand eller no-brand. Jeg har ingen interesse i et kortvarigt samarbejde, hvorefter du som ejer af shoppen finder en anden leverandør – derfor disse krav. Om Produktet Det er ikke noget revolutionerende produkt (det har blandt andet været fremme på Amino), men jeg mener, at der med den rette indsats og positionering er potentiale på det danske marked, da antallet af udbydere, samt sortiment er begrænset. Vi har mulighed for at tilbyde flere designs og en kvalitet, der gør produktet attraktivt. Du har mulighed for selv at lave designs. Derudover, har kunderne mulighed for selv at individualisere produktet mod et ekstragebyr, samt øget leveringstid. Produktet som sådan er nok et impulskøb/tillægskøb i forbindelse med andre køb. Derudover forventer jeg, at en vis del af kunderne vil målrettet søge dem. Indkøbsprisen pr. enhed er ved 100-500 styk, ca. dkk 65 kroner eksl. moms og salgsprisen bør ligge på mindst dkk 100 eksl. moms (jeg vil gerne have kommentarer på, om dette er en realistisk/attraktiv avance, når der kun regnes med at hver kunde køber en enhed ad gangen). Der er billigere alternativer indenfor denne produktgruppe, men jeg sælger helst produkter i god kvalitet, der er lette at arbejde med. Skulle det have fanget din interesse – og har du lyst til at udvide sortimentet lidt, så kontakt mig for yderligere information. Hvis jeg ikke finder den rette samarbejdspartner her, vil jeg overveje selv at starte en webshop (vil dog helst undgå dette). Jeg vil svare på eventuelle henvendelser fra næste uge og frem. Med venlig hilsen, Michael |
*bump*
Kom gerne med kommentarer også.