Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dansk/engelsk gratis online ordbog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Engang fandtes gratis online ordbogen dict.dk, som man kunne have stående på 7 cm ude i venstre side af skærmen, imens jeg læste en anden webside på engelsk. Det var så hurtigt at slå et ord op, hvis jeg fik brug for det. Den forsvandt af uvisse grunde. Senere kom ordbogen dictionary.vangskjaer.com. Den har jeg i 1 år ikke kunne få frem på skærmen. Er der nogen som går ind og blokerer for disse gratis sider (Gyldendal?) eller hvorfor holder de pludselig op med kune vises.

Mvh Bongo 

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:22

www.ordbogen.com Stick out tongue

Det er ikke (helt) gratis, men det er klart den bedste.. de fleste "undergrunds" ordbøger er enten baseret på ulovlig "rippet" versioner af forskellige kendte danske ordbøger, eller baseret på ordbøger fra f.eks. Open Office pakken

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 09:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger google translate en del (bare google det ;-)..)

Den er gratis, men kan heller ikke alt.. men er meget fikst at den kan oversætte hele websider osv. :-).

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det må have været dovenskab, at jeg ikke tidligere har fundet frem til "Google Toolbar", med den behøver jeg blot at lade cursoren hvile på et engelsk ord, og jeg får vist betydningen af ordet på mit eget sprog.

Vh

Bongo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)