Hej Aminoer ! Bedste måde at lave multilanguage-sites er der skrevet et par tråde om herinde, har dog ikke kunnet finde et svar jeg kunne bruge i det her specifikke scenarie, så håber nogen kan give et brugbart svar :-) På denne side, har jeg nogle af mine fotos, lidt stemningsbilleder fra udstillinger og en kontaktformular som bruges til bestillinger. Der er ikke vanvittigt meget tekst på siden, men den smule der er, skal også være på dansk. Men hvordan gør jeg dette smartest ( = nemmest, hurtigst og mest SEO-venligt) ? Skal jeg have alle sider i både en dansk og engelsk version, så jeg har to versioner af alle sider og includes, hvor den danske version så ligger som et subdomæne ? Eller ville det være smartere at købe .dk-domænet, og lade den danske version ligge her ? /DBH, Chris PS. Siden fungerer pt som et slags udvidet visitkort, men skal gøres mere købsorienteret - så hvis du har gode råd /idéer vedr. et overordnet redesign af siden, så er det også velkomment :-)
|
Hejsa vis jeg var dig så ville jeg købe et .dk domæne til din danske side men får sætte et lille dansk flag ind på din engelske side med et link til din danske og omvende på din danske side :P
og så få oversat din engelske side til dansk og smide den der op :P
for når folk søger på google og kun søger på danske sider så kommer der kun .dk sider og ikke .com eller noget andet med dansk tekst på.
Håber du kunne bruge det til noget.
MVH.
Casper Kromann Nielsen