Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

4 Cashback sites sælges

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Michael Kjeldsen:

Larsson:
Skam dig for at bruge pirat software!!!

Skam dig for ikke at lade vedkommende undersøge sagen til bunds, inden du kaster med sten:

http://www.amino.dk/forums/p/60493/368976.aspx#369068

/mvh

Skam dig selv - prøv læs hvad han skriver!!! Han skal lige tale med person han har købt fra og Elias siger at han har ikke solgt så hvad er det at det skal undersøges?? er du retarderet?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 14:14
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Larsson:

Michael Kjeldsen:

Larsson:

Skam dig for ikke at lade vedkommende undersøge sagen til bunds, inden du kaster med sten:

/mvh

Skam dig selv - prøv læs hvad han skriver!!! Han skal lige tale med person han har købt fra og Elias siger at han har ikke solgt så hvad er det at det skal undersøges?? er du retarderet?

Okay, nu synes jeg at du skal slappe af, kan jo sagens være at en anden som Elias har solgt til har solgt det til ham. Desuden er der absolut ingen grund til at begynde a svine andre til på den måde, så tag lige en slapper..

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 14:16
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Larsson:
er du retarderet?

Tal pænt - vores diskussion standser her.

@alle andre:

Hvis han har købt det af en ekstern leverandør i god tro, så skal han da have lov til at undersøge det, inden lynch-mob'et træder til.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 16. Mar 09
Skrevet kl. 14:20
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael Kjeldsen:

Larsson:
er du retarderet?

Tal pænt - vores diskussion standser her.

@alle andre:

Hvis han har købt det af en ekstern leverandør i god tro, så skal han da have lov til at undersøge det, inden lynch-mob'et træder til.

Vi diskuterer ikke. Jeg siger bare at - hvis udvikleren ikke har solgt til disse sider, hvad er det så der skal undersøges?? tak

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 14:22

Jeg ved at Elias har solgt sit script til andre, hvis en af dem Elias så har solgt sit script sælger det videre, til ham. Og han i god tro køber scriptet, så skal han jo undersøge det..

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:23

Hej igen.
synes ikke det er fair at stemple nogen i denne sag endnu. Jeg har ikke hørt noget fra slaranee, men personen som har solgt systemet skulle kontakte mig senere idag.
Der er flere der har solgt en ulovlig kopi, til uvidende personer.
Og tror det er det samme der er sket i denne sag, så synes som sagt ikke det er fair at dømme Slaranee på  den måde.
Det var bestemt ikke meningen med min post.

Med venlig hilsen
Patrick

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:23

Larsson:

Michael Kjeldsen:

Larsson:

/mvh

Sådan en tone her er ABSOLUT ikke noget vi vil se her på Amino !

Her taler vi pænt til hinanden, og kan man ikke finde ud af det, så lader man være med at deltage i debatten!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:26

Larsson:

Larsson, tal venligst pænt her på Amino.
Det er ingen børnehave det her, og det skal ikke udvikle sig til en - så træk en dyb indånding, tæl til 10 og find nogle andre ord næste gang du er sur. Læs i øvrigt også gerne http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-p-229-amino.aspx så du til en anden gang ved at du skal tale pænt her på Amino og følge et par andre simple regler.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 14:27

Hej Patrick

Har sendt dig en privat besked, kan du ikke lige se på den og vende tilbage til mig?

Fortsat god dag, alle sammen..

Tilmeldt 16. Mar 09
Skrevet kl. 14:40

Nicolai Lønne:

Larsson:

Larsson, tal venligst pænt her på Amino.
Det er ingen børnehave det her, og det skal ikke udvikle sig til en - så træk en dyb indånding, tæl til 10 og find nogle andre ord næste gang du er sur. Læs i øvrigt også gerne http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-p-229-amino.aspx så du til en anden gang ved at du skal tale pænt her på Amino og følge et par andre simple regler.

Hej Nicolai

Det var ingen personlig intention, men stadigvæk at det er ikke ok at KØBE og sælge ulovlig kopi af software. Desuden hvorfor giver vedkommende ikke udtryk for hvor han har købt det? hvis det ikke ulovligt, jeg vil da meget gerne høre hvem han købt det fra.

Hvis man ikke har noget at skjule så er det jo ingen problemer. 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)