Ja det er altid rart, og jeg har på fornemmelsen at det ikke bliver den eneste artikkel i den nærmeste fremtid - flere medier viser hvertfald interesse da det er nogle meget specielle glas vi har.
Måtte lige skrive at vi nu for første gang er kommet i medierne...
Tillykke Michael. Vildt fedt at det kommer frem i medierne! Har i kunne se på besøgs tallene efter det er blevet publiseret på nettet at jeres besøgs tal er steget? Eller er det det samme som før?
Syntes det er super flot at i har fået flere links med i artiklen, dette burde give flere besøgende til shoppen!!
Godt spørgsmål, og heldigvis kan jeg give et godt svar ;)
Vi har siden imorges da www.vinavisen.dk blev opdaterethaft et trecifret besøgsantal udelukkende fra denne artikkel, så det er rigtig positivt - og hvad der er endnu mere positivt er at vi også netop i dag har fået det største antal ordre til dato - så man må sige at denne form for "reklame" virker.
Så vi glæder os meget til at følge de næste par dage. - Jeg vil dog sige at jeg er meget positiv overrasket over antal besøgende og ordre gennerelt - i morgen har vi haft shoppen åben i 14 dage og vi er allerede op på et tocifret antal ordre, og det er trods vi har en katastrofal placering på google samt at vi ikke har proppet en krone i markedsføring og adwords - som vi forventer og starte her i juni måned - men nu har vi jo også nogle flotte og unikke produkter, men dejligt at folk kan forstå vores budskab trods at det foregår på nettet.
Samtidig har artiklen affødt at vi har fået diverse indbydelser til forskellige vinarrangementer mv - som vi selvfølgelig skal evaluerer hvilke vi vil deltage i mv. - Så det køre over forventning og synes fremtiden for shoppen ser rigtig lys ud :)
Vi har siden imorges da www.vinavisen.dk blev opdaterethaft et trecifret besøgsantal udelukkende fra denne artikkel, så det er rigtig positivt - og hvad der er endnu mere positivt er at vi også netop i dag har fået det største antal ordre til dato - så man må sige at denne form for "reklame" virker.
Det i hvert fald noget der at til at "tage og føle på " :)
Det vildeste af det hele er jo det er gratis reklame "PR" i bedste stil ! Dette er svært at købe for penge !!
Det flot når der ikke er blevet ofret på adwords kampanger, men dette er et rigtigt vigtigt værktøj til at nå ud til sin målgruppe.
Men endnu engang tillykke, det ser ud som fremtiden er lys for firstglass.dk :)
samt at vi ikke har proppet en krone i markedsføring og adwords - som vi forventer og starte her i juni måned
Hvorfor vente til juni måned?
Det da bare med at komme igang i morgen. Hver dag i venter er der penge der havner i en anden webshop i stedet for jeres.
Jeg ved ikke om du har læst bogen "e-værksætteren" af Lea Skov Lindbæk, der er der en super guide til opbygning af addwords kampanger. Og masser af andet guf !!