Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lækre vinkøleskabe - Høj kvalitet - lav pris ...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækre vinkølere fra Liebherr... 

Navnet Liebherr står ikke bare for produkter og service, det karakteriseres også som idérigt og innovativt. Dette understreges af succesen på verdensmarkedet.

Med det store produktsortiment – fra konstruktion og mobile kraner til gravkøer og bæltetraktorer, blandemaskiner og meget mere – er Liebherr Corporate Group en af verdens største producenter af entreprenørmaskiner.

Liebherr er også førende indenfor udvikling og produktion af produktionsenheder og industrianlæg, indenfor områderne værktøjsmaskiner, netværkssystemer, intelligent teknik samt avanceret udstyr til flyvemaskiner.

På husholdningssiden tilbyder Liebherr et stort sortiment af køle-/fryseskabe. Den familieejede Liebherr Corporate Group består af mere end 100 virksomheder med mere end 22.000 ansatte.

Der kan naturligvis ses alle former for hvidevarer på www.kpa-company.dk & unikke stenvægge kan ses på www.stone-wall.dk

Eksempelvis haves: 

Liebherr WTes 4677 (demomodel)

Vejl. 31.995 - vores pris 16.995 Kr.

Lækker Liebherr vinkøler m / bule i side

vejl 19.995   Kr. 8.995  

Liebherr WTES 2053 vinkøler

Vores pris kun 10.495 Kr.

Eller også kan der tilbydes den lidt mere pris-venlige udgave fra 

Baumatic vinkøler BWE40 til 40 flasker

Vores pris kun 2.795 Kr.

Skriv til os inden d. 30/05/09, så finder vi muligvis ud af lidt ekstra procenter på Liebherr-skabene

ved at referere til Amino :)

Der kan naturligvis ses alle former for hvidevarer på www.kpa-company.dk & unikke stenvægge kan ses på www.stone-wall.dk

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:27

Er det de eneste vinskabe du har? har kigget lidt på nogen andre modeller der var forholdsvis billigere end dem fra liebherr. Forhandler du også nogle kvalitetsskabe til en billiger pris?

Tilmeldt 19. Dec 05
Skrevet kl. 16:41

Desværre er det fortrinsvist Liebherr vi forhandler... rent kvalitetsmæssig kan jeg ikke forestille mig der er noget der kommer op på disse skabe - og det er virkelig et syn værd, når man ser den lækre afdæmpede belysning der konstant er i skabene samt den overordnede finish de er lavet i.... meeen jeg giver dig ret.. prisklassen hører også til den øverste.... alternativt er det skabene fra Baumatic vi kan skaffe ... den ene er nævnt i annoncen, den anden kan ses her: 

http://www.baumatic.dk/Produkter/dkcatalogue/winecoolers 

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:02

Liebherr skabe er verdens ypperste kvalitet i køle-/fryse-/vinskabe. Derom hersker der ingen tvivl.

Men når det er sagt, så synes jeg ikke at der er nogen grund til at snakke om entreprenørmaskiner og avanceret flyudstyr, da det intet har med sagen at gøre.

Kender man ikke Liebherr eller har rørt ved det, så køber man det ikke via nettet, da det er 3-5 gange så dyrt som andre skabe.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 19. Dec 05
Skrevet kl. 19:18

Du har ret Flemming, det var blot en lille teaser, som importøren bruger når de skriver om produkterne (vi har ok på at bruge fra deres hjemmeside :) 

Men det er korrekt... man skal røre ved skabene for at retfærdiggøre prisen ... no doubt... men det kunne jo være at indlægget kunne friste nogle til at komme til Herning og "røre" :) .. 

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 23:44

Jeg har også længe gået og set lidt efter sådan et skab. Jeg ved godt det er lidt frækt at spørge i denne tråd, men kender du eller i andre et lidt billigere mærke der laver et ok vinskab?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)