Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krydderier, hvor og hvordan.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holeby
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ville høre om der er nogle herinde som har nogen viden om hvor der kan købes krydderier og krydderiblandinger henne her i Danmark.

Jeg har søgt lidt på nettet, og de danske krydderi leverandører jeg kiggede hos var der ingen gevinst da de ikke solgte til engros.

Jeg tænkte på samme tid om hvis man f.eks. valgte at købe 10-15kgs sække af krydderier om det er bare sådan lige til selv at pakke det uden evt. renrums betingelser osv. Da jeg tror det ville kunne blive den billigeste løsning.

Og så igen, hvor kan man finde udstyr til at pakke med, tænker i stil med poser og vakumpakker/forsegler?

 

Tak på forhånd :)

Fra København
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Min far importerede i sin tid krydderier / ris osv fra Pakistan og Indien og pakkede dem selv i mindre pakninger men han købte stort ind.... Hvis du kan fortælle lidt mer´ ka jeg prøve at guide dig....

 

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående dit spørgsmål omkring pakning, så vi jeg mene at du skal søge godkendelse hos fødevarekontrollen - Du bearbejder nemlig fødevare og er derfor omkring lovgivningen omkring fødevarer

Fra Holeby
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for svarene.

Og til Klaus Egebjerg, jeg har kontaktet firmaet og ser om jeg kan finde ud af noget.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

 

Jeg handlede med et firma der hed Takryma(mener jeg), da jeg havde slagtebutik, han har alt muligt indenfor krydderier og er noget billigere end de andre store firmaer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)