Hej alle Aminoer Jeg har nu ledt højt og lavt og jeg tror jeg har fundet det lommekamera, som jeg vil have med på ferie. Jeg har forelsket mig i denne Creative Labs Vado High Definition Point & Shoot Camcorder, men har desværre ikke fundet nogen steder i Danmark hvor de har den på lager (Jeg vil jo gerne have den lidt inden jeg skal af sted, så jeg kan få den testet af). Men handel på Amazon? Er der nogen der har erfaringer med køb af digitalt udstyr fra dem? Jeg synes deres side er elendig forvirrende (Jeg ved godt folk mener den er et pragt eksemplar). Jeg kan hverken finde ud af hvilket fragt firma de bruger eller hvordan man står med reklamations og returret. Er der nogen, som kan hjælpe mig lidt på vej? |
Synes ofte ikke sælgere på den engelske amazon, tilbyder forsendelse udenfor UK - ikke på elektronik ihvertfald... Har købt bøger og film derover dog, og det har intet problem været... Ligeledes på den tyske del af siden - men vil tro der er flere tyske sælgere der tilbyder levering til DK indenfor elektronik, end der er fra UK... Den amerikanske del af siden har jeg dog aldrig benyttet...