Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook ad - pris pr click?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at oprette en facebook annonce. Foreslået bud fra facebook er 0.21 - 0.31 USD.

Er det bedst at rette sig efter dem eller hvordan forgaar det?  Hvis jeg siger at jeg kun vil betale 0,05 USD pr click vil facebook saa ikke vise min annonce saa meget,,, oder was?

Tak mvh

anders

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:20

Hej Anders,

Gå efter de højest er mit råd. Beløbene er så små at det næsten er ligegyldig. Selv bruger jeg per 1000 visninger og det virker faktisk OK. En dag, inden så længe....ændre priserne sig på Facebook advertisment så få så meget ud af det nu mens det er billigt :-)

Mvh

Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 07:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders

Som Peter også siger, er priserne utrolig lave, så det bare med at komme igang. Men opnår du ikke budet på min. 0.21 USD, så fremstår dine annoncer ikke på profilsiderne og du får dermed inden kliks. Din annonce bliver vist med klikspris på 0,05 USD, men det bliver under linket på Flere annoncer. Her får du stort set ingen klik, så skrue prisen op på min. 0.21 USD så kommer du ud på profilsiderne.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 13:33

Tak saa skruer jeg prisen op ;-)

Anders

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 13:51

Hej Anders,

Fik du løst problemet?

Den nemme - men dyre - løsning er selvfølgelig bare at skrue prisen op. Men der er heldigvis mange andre alternativer.

Ha´ en god dag.

Men venlig hilsen
Robin Roy Hansen

P.S. www.Facebookguide.dk ? 

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 14:46

Hej

Ja tak jeg har fundet ud af det og har sat mine click priser imellem hvad FB forslaar.

Der er ogsaa ret mange der clicker men ingen fra FB har haft kredit kortet fremme inu.

mvh anders

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)