Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Javascript-/PHPhaj som samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger en person, der har godt styr på PHP og Javascript, og som ønsker en samarbejdsparter.

Jeg har valgt at sætte mit fokus på grafisk design samt XHTML/CSS, men mangler enperson jeg fast kan hive fat i når det kniber med specialfunktioner eller der skal udbygges noget.

Jeg håber derfor der er en person herinde, som måske har det på modsatte måde at han/hun har fuldt ud styr på programmeringsdelen men bare går helt i sort når Photoshop bliver åbnet og der skal sættes streger, og som samtidig kan se det spændende i at skulle arbejde sammen med mig :)

Hvis nogen er interesserede, og mener at de står med de kompetencer jeg søger i en samarbejdspartner, skal de være velkommen til at smide et svar herinde, skrive en PB eller sende mig en mail på hvj@minddesigns.dk

Jeg ser frem til at høre fra jer :)

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:41

Mads Madsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59

Hej Mads.

ModX CMS. Har det nogen betydning i forhold til forespørgslen? :)

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 23:04

Jachobsen:

Hej Mads.

ModX CMS. Har det nogen betydning i forhold til forespørgslen? :)

Ja, i det du forespørger en til at lave special funktioner og udvidelser, så må man jo gå udfra de skal passe sammen med det CMS system i bruger, eller tager jeg fejl? :-)

Mads Madsen

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:45

Hej Henrik,

Jeg har sendt dig en mail:-)

God Kristi Himmelfartsdag.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:29

Hej Jacobsen

Hvorfor bare ikke koncentrerer om design og dets beskrivelse vorefter at du kan overlade det til dem der kan lave programmeringer, og helst med lidt sjove loesninger nu hvor web2 er ved at komme mere og mere frem, saa du faar brug for folk der kan baade AJAX, XML samt foelger med i udviklingen.

Hilsen Michael

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)