.. men kom så med det; Vi har ændret lidt i designet på vores hjemmeside - hvad synes i? |
Til lykke med det nye site. Rigtigt flot.
Morten
www.skolesmart.dk
Til lykke med det nye site. Rigtigt flot.
Morten www.skolesmart.dk |
Morten
www.skolesmart.dk
Hej Nina Tillykke med det nye design. Det tror jeg ikke du skal være bange for at spørge om - det er vildt flot og lækkert - og rigtig nemt og overskueligt at finde rundt i. Man bider godt mærke i eks de 14 dages kredit og den fragtfrie grænse. Måske varelisten kunne blive lidt bedre. Lidt større billeder og lidt mere afstand mellem hver vare. Bare sådan liige lidt mere opdelt og tydeligt. Ellers helt perfekt - det kan du godt være stolt af Mange hilsener Helle |
Ja, det er underligt, for netop størrelsen af varerne har vi diskuteret - de ser pludselig for små ud, men det er faktisk samme størrelse som før?! (Og tak for roser begge to forresten :-)) |
Hej Ikke så ringe endda - som jyderne ville sige. Jeg skal snart til at kigge på kasser til mine forsendelse, så må jeg jo ind og kigge nærmere hvad du har. MVH Jesper |
Godt så - jeg sov vist lidt i timen der |
Det skal du være meget velkommen til :-) |
Tillykke med det nye layout.. Det ser fint ud :) Jeg går ud fra du har indarbejdet logoet i brevpapir og alt muligt andet, men jeg synes umiddelbart at navnet på butikken falder ret meget igennem når det står med små sorte bogstaver. Kunne du ikke peppe det lidt op så det blev mere fremtrædent? Så husker man også bedre hvor man har været.. |
Hej Jakodan |
Hmm.. det har jeg egentligt ikke tænkt over..Den skal jeg lige spekulerer lidt på |