Er der nogen der sidder og bogfører tildagligt i Navision i København? jeg vil gerne have hjælp til bogføring, venligst PM mig så kan vi snakke yderligere om hvordan og hvorledes og mht. betaling osv.
Jeg ser frem til at høre fra nogen, og vil værdsat hjælpen.
Jeg ved ikke om du allerede har fundet en løsning på dit problem, men jeg kunne da godt hjælpe. Jeg har 14 års erfaring med regnskab - heraf de 6 som økonomichef. Jeg er certificeret i navision financial managemnet 4.0 og har fungeret som navision forretningskonsulent i 1 år. Ved siden af mit daglige arbejde har jeg en mindre rådgivningsvirksomhed, hvor jeg også laver bogføring for 3 virksomheder. Mine priser er ganske rimelige. Hvis du er interesseret kan du skrive tilbage.
Jeg fik løst den tekniske problem og det var niklas der hjalp, det var pæn af ham, eller vil jeg gerne have lidt hjælp til bogføring, hjælp som jeg vil have er at man kontrolerer, når jeg har bogført eller bogfører, da jeg ikke har helt de store erfaringer med Navision.
Der var en der prøvet at oplære mig men jeg synes han fortalte de samme ting som jeg vidste og derfor fik ikke noget ud af det, men det har bare kostet mig.
Hvis du mener at du kan hjælpe så skrive da mail til mig så kan vi se om det kan blive til noget, da jeg skal lave regnskab færdig om et par dage.
Jeg kan sagtens hjælpe dig, både med bogføring og navision, så du når at blive klar til momsindberetningen på tirsdag, hvis det er det der er udfordringen.